zap group mishpati logo

הגרוש של הסוהרת החשודה בקיום יחסי מין עם אסירים דורש: תנו לי משמורת על בתי

טענת האב: העונש שעלולה לספוג גרושתו ויחסיה לכאורה עם גורמים בעולם התחתון, כפי שפורסם באמצעי התקשורת, עלולים לסכן את בתם המשותפת

מאת: עו"ד שי גבע ועו"ד סיון רוזן, גבע רוזן ושות'
24.08.20
תאריך עדכון: 12.12.23
4 דק'
הגרוש של הסוהרת החשודה בקיום יחסי מין עם אסירים דורש: תנו לי משמורת על בתי

בעלה לשעבר של הסוהרת החשודה כי קיבלה כסף מאסירים שעימם קיימה יחסים והעניקה להם הטבות שונות לכאורה בזמן משמרת במקום עבודתה, מבקש להעביר אליו את המשמורת על בתם המשותפת. כך עולה מבקשה דחופה שהגיש האב לבית הדין הרבני האזורי נגד אשתו לשעבר.

בבקשה טוען האב שיש להעביר לידיו את המשמורת על הבת, בין היתר לאור העונש הכבד שעלולה לספוג גרושתו, שבה תלויה לגורלה בתו, וכן עקב הקשר שהיא מנהלת לכאורה עם "אנשים מפוקפקים שמסכנים את חיי הבת", הכל כפי שפורסם באמצעי התקשורת השונים.

עורך דינה של הסוהרת טען כי הסיפור הוא "לא יותר מבדיה, שקר גס, מנותק מהמציאות ואין בו ולו בדל של אמת"

הסוהרת טענה שרק עזרה לאסיר שהתעלף

פרשת הסוהרת החשודה כי קיבלה כסף מאסירים שעימם קיימה יחסים והעניקה להם הטבות שונות לכאורה נחשפה לפני כשבועיים באמצעי התקשורת. במסגרת הפרשה, עלה בשירות בתי הסוהר החשד כי סוהרת שדיווחה כי היא ננעלה בתא של שני אסירים פליליים, נכנסה בכוונה אל התא וקיימה עימם יחסי מין לכאורה.

על פי פרטי המידע שפורסמו בתקשורת אודות הפרשה, האירוע התרחש בכלא צלמון, כאשר הסוהרת שהיתה אחראית על האגף לבדה, הניחה בצד, על פי החשד, את שפופרת הטלפון שהחזיקה, כך שלא ניתן יהיה להתקשר אליה. לאחר מכן, כך על פי החשד, הוציאה הסוהרת מצרור המפתחות של האגף את המפתח לתא שבו כלואים זוג אחים עבריינים, והשאירה בצד את הצרור ואת מכשיר הקשר. על פי החשד, הסוהרת נכנסה לתא שבו שהו זוג אחים אסירים בסמוך לשעה 4:30 בבוקר ושהתה במקום עד השעה 6:30 בבוקר. בשעה זו הגיעו למקום מספר סוהרים ונדהמו לגלות כי הסוהרת איננה נמצאת עד שהבחינו בה בתא האסירים.

בעקבות חשיפת הפרשה, נעצרה הסוהרת בחשד לשורה ארוכה של עבירות ובכללן: קבלת שוחד, קשירת קשר לביצוע פשע, מרמה והפרת אמונים. היא נחקרה במשך שעות ארוכות ולאחר מכן שוחררה למעצר בית. 

יצוין, כי הסוהרת הכחישה את החשדות המיוחסים לה וטענה כי ננעלה בשוגג בתא עם האסירים לאחר שניסתה להגישה עזרה לאחד מהם שהתעלף בתאו. בראיון לתקשורת טענה הסוהרת כי לא קיימה יחסי מין עם האסירים: "אני בטוחה שהאמת תצא לאור כמה שיותר מהר והתיק ייסגר". עורך דינה של הסוהרת טען כי הסיפור הוא "לא יותר מבדיה, שקר גס, מנותק מהמציאות ואין בו ולו בדל של אמת".

האב טוען כי הפרשה מעוררת חשש ממשי לבתו ומסכנת את חייה, כיוון שאסירים ואנשי העולם התחתון, המעורבים על פי החשד באירוע, עלולים לנסות להשתיק את אשתו לשעבר באמצעות בתם

"עבריינים מסכנים את בתי"

לאחר פרסום הפרשה הגיש בעלה לשעבר של הסוהרת בקשה לבית הדין הרבני להעברת המשמורת על בתם המשותפת של הצדדים לידיו. הבעל ציין כי במסגרת הפרשה נחשדת האשה ב"קשירת קשר לביצוע פשע, שוחד, מרמה והפרת אמונים", כאשר הענישה על עבירות החמורות הנ"ל  עלולה להגיע לעונשי מאסר כבדים. האב טוען בבקשתו כי הוא "חושש מאוד לגורלה של הקטינה", בין היתר נוכח העונש החמור המרחף מעל ראשה של אשתו לשעבר ועל רקע החשיפה התקשורתית הרבה שלה זוכה הפרשה, שאיננה מיטיבה עם בתם המשותפת ועלולה לגרום נזק חמור למצבה הרגשי.

האב טוען, בין היתר, כי הפרשה מעוררת חשש ממשי לקטינה ומסכנת את חייה. זאת, כיוון שאסירים ואנשי העולם התחתון, המעורבים על פי החשד באירוע, עלולים לנסות להשתיק את האישה באמצעות בתה כדי שלא תדבר בחקירה, ולכן יש להגן על הקטינה "באופן בהול".

האב, העובד בארגון גדול, טוען כי יש לו עבודה מסודרת, הוא נשוי מחדש, יש לו ילדים נוספים וחיי משפחה יציבים. כמו כן יש לו היכולת הכלכלית והמנטלית לטפל בבתו ולספק לה את כל צורכיה, קל וחומר בתקופה זו של חוסר ודאות נוכח ההאשמות כלפי גרושתו. על רקע זה דורש האב להעביר לידיו את המשמורת על הילדה.

האם מאמר זה עזר לך?

רוצים להתייעץ עם עורך דין?

מאמרים נוספים

לקבלת ייעוץ מעורך דין השאירו פרטים

ZAP משפטי
שם*
אימייל*
טלפון*
סיבת הפנייה