zap group mishpati logo

''לוקר שירותי ייעוץ וניהול'': תתעסקו רק בעסק שלכם

לכל בעל עסק או עצמאי צרכים ייחודיים משלו ובמשרד רואי החשבון ''לוקר שירותי ייעוץ וניהול'' תקבלו את חליפת השירותים המותאמת בדיוק עבורכם

17.08.22
תאריך עדכון: 30.03.24
5 דק'
''לוקר שירותי ייעוץ וניהול'': תתעסקו רק בעסק שלכם

יש לכם עסק אבל טובעים בניירת? חולמים להקים חברה אך אינכם יודעים היכן להתחיל? במקום להסתבך עם מונחים לא ברורים וערימות של טפסים, שנראה כי הם כתובים בעברית אבל לכם יש ספק לגבי זה, מעכשיו תוכלו להיות רגועים. למה? מאחר שרואה החשבון ישראל לוקר יבצע עבורכם את העבודה ויאפשר לכם להשאיר מאחור את כל הלחץ והחשש.

אם אתם עצמאים, בעלי עסק או מנהלים חברה, מומלץ להסתייע בשירותיו של רואה חשבון ותיק, אמין, מקצועי, אדיב ושירותי. משרד רו''ח שיכין עבורכם דו''חות פיננסיים, יבצע בדיקות החזרי מס, יעניק לכם שירותי ראיית חשבון, שירותים נלווים ויהיה זה אשר ייצג אתכם אל מול רשויות המס - מע"מ, הביטוח הלאומי ומס הכנסה.

עם ניסיון של למעלה מ-14 שנה בתחום ראיית החשבון, מעיד רו''ח ישראל לוקר: ''אצלנו הלקוח לא לבד, אנחנו דואגים לכל הביורוקרטיה ומעניקים יחס אישי"

כאן נכנס לתמונה רו''ח ישראל לוקר, בעל משרד רואה החשבון "לוקר שירותי ייעוץ וניהול", אשר יעמוד לשירותכם במגוון תחומים, החל מאפיון נכון של העסק במע"מ (עוסק פטור או מורשה), סיוע בניהול החשבונות של יחיד וחברה בע''מ, ייעוץ בהקמת עסקים וחברות, הנהלת חשבונות לעסקים קטנים ובינוניים, יעוץ והכוונה בענייני מס, שירותי חשבות שכר, ייעוץ כלכלי ופיננסי, החזר מס לעצמאים ושכירים, דו"חות כספיים, מאזנים שנתיים ועד לליווי וייעוץ בעת הדיווח לרשויות המס.

רו"ח ישראל לוקר מציע למעשה חיסכון בעלויות וניהול נכון מבחינת כל ההיבטים, תוך מתן יחס אישי ומקצועי. השירותים שהמשרד מציע פונים לכל סוגי העסקים ובהאמה אישית שירותי ראיית חשבון ושירותים נלווים.

עם ניסיון של למעלה מ-14 שנה בתחום ראיית החשבון, מעיד רו''ח ישראל לוקר: ''אצלנו הלקוח לא לבד, אנחנו דואגים לכל הביורוקרטיה ומעניקים יחס אישי. בנוסף, אנחנו מנסים להתאים את אופן העבודה ואת אופן הניהול לאופי העסק של הלקוח – צריך להבין כי כל לקוח הוא חבילה בפני עצמה. לכל לקוח יש התאמה בכלים הראויים לו''.

אל תגישו דו"חות שנתיים בעצמכם – בזבוז זמן וכסף

מספר לא מבוטל של בעלי עסקים ואף עצמאים עורכים דו''חות שנתיים לבדם כדי לחסוך בעלויות, אבל בסופו של דבר מגלים כי בזבזו זמן וכסף יקר. על כך אמר לוקר: ''הכנה והגשת דו"חות כספיים לרשויות המס דורשת מיומנות. בזמן שעצמאים מבזבזים להבין מה קורה בדו''ח ומי נגד מי, הם יכולים לעשות עוד עבודה ולהרוויח את זה דרך רו''ח שילווה אותם. מי שלא מקצועי  יכול לעשות טעויות בהגשת הדו"ח והדבר ידרוש תיקון אשר עלול לעלות לו ביוקר''.

נראה כי הרבה עסקים קטנים ובינוניים נופלים בפרטים הקטנים?

"זה נכון. אנשים לא מבינים שבסופו של דבר הזמן שלהם הוא יקר. להתחיל להתעסק בדברים שלא בתחום עיסוקם עלול לפגוע להם בעסק. במקום להביא לקוח חדש או לקדם עבודה חדשה הם עוסקים בנושאים שלא בטוח שיש להם את הידע לטפל בהם. במקום להשקיע בדברים חשובים כמו קידום העסק, מתן שירותים נוספים ופרסום, הם מבזבזים זמן יקר בהגשת דו"חות כספיים באופן עצמאי ולא דרך בעל מקצוע שמבין בנושא. אני אומר את הדברים מתוך ניסיון כאשר לא מעט עצמאיים פנו למשרדנו בבקשה להגשת דו"חות מתוקנים לאחר שהבינו את תוצאות הדו"ח שהגישו בעצמם, ואלה עצמאיים שהבינו את המשמעות. לצערי, יש הרבה שלא מבינים בכלל את המשמעות ויכולים להיות חשופים למס גבוה במידה שתהיה ביקורת''.

ב''לוקר שירותי ייעוץ וניהול'' מבצעים שיקוף של העסק על מנת להתאים לעסק ולבעליו את הליווי המתאים. כמו כל החלטה ופעולה משמעותית בחיים, חשוב להתייעץ עם בעלי המקצוע הרלוונטיים לתחום, ואין מנוס לעשות כן גם בתחום פיננסי כמו הקמה וניהול של עסק שדורש מבעליו הכרה והבנה של הזירה העסקית שבו הוא פועל.

"הידעתם כי על ביטוח החיים של משכנתה יש החזר של 25% בתנאים מסוימים? כל נושא מצריך בדיקה. אלה דברים שאנשים לא מודעים להם ובשביל זה אנחנו כאן"

הלקוחה הופתעה: החזר של 40 אלף שקל

לסיום, ביקשנו מישראל לוקר לחשוף בפנינו החזר מס מוצלח שביצע לאחרונה עבור אחת מלקוחותיו: "לאחרונה הגיעה אלי בחורה שמכרה נכס עסקי, שאת מס השבח אפשר לפרוס על פני ארבע שנים. היא הגיעה להתייעץ על משהו אחר והבנו כי מגיע לה החזר מס שבח על סך 40 אלף שקל. זה משהו שעורכי דין לא מתעסקים איתו ולא מסבירים, מאחר שזה לא תחום עיסוקם. הלקוחה היתה מופתעת ועם זאת מרוצה מאוד. בסופו של דבר היא קיבלה את הכסף שהגיע לה".

''לוקר שירותי ייעוץ וניהול'': תתעסקו רק בעסק שלכם(1)

לוקר מבקש לציין כי אמנם לא כל אחד זכאי להחזרים ולסכומי כסף, אבל תמיד כדאי לבדוק. "לדוגמה, אנשים שנמצאים בחל''ת לא תמיד מודעים לזה שמגיעים להם החזרים. גם למי שמשלם  משכנתה למשל – הידעתם כי על ביטוח החיים של משכנתה יש החזר של 25% בתנאים מסוימים? כל נושא מצריך בדיקה. אלה דברים שאנשים לא מודעים להם ובשביל זה אנחנו כאן".

שורה תחתונה: בין אם אתם חולמים להקים עסק אך אינכם יודעים היכן להתחיל או אם אתם בעלי חברה גדולה שזקוקה לייעוץ - במקום להסתבך עם מונחים לא ברורים וערימות של טפסים, השאירו את העבודה למקצוענים: ''לוקר שירותי ייעוץ וניהול''.

לפרטים נוספים – ליחצו כאן. טל': 054-593-7050.  lukercpa@gmail.com

האם מאמר זה עזר לך?

ZAP משפטי
צרו קשר
שם*
אימייל*
טלפון*
סיבת הפנייה
מאמרים נוספים
לוקר שירותי ייעוץ וניהול

לקבלת ייעוץ מעורך דין השאירו פרטים

שם*
אימייל*
טלפון*
סיבת הפנייה