zap group mishpati logo

הושג הסכם פשרה בנוגע לעזבונה של עפרה חזה ז"ל

ההסכם מסיים סאגה משפטית בת 13 שנים, ומבטא חלוקה הוגנת בין היורשים

מאת: יוסי הרשקוביץעו"ד הרשקוביץ יוסי
04.03.13
תאריך עדכון: 04.03.24
2 דק'
הושג הסכם פשרה בנוגע לעזבונה של עפרה חזה ז"ל

בתאריך סמלי הסתיימה הסאגה המשפטית בנוגע לעיזבונה של הזמרת עופרה חזה ז"ל.
יום לפני יום הזיכרון השלושה עשר לפטירתה של הזמרת עפרה חזה ז"ל הגיעו בני משפחתה של עפרה חזה להסכם אשר סיים  13 שנים של סכסוך ירושה, אשר נסוב בעיקרו על טענת בני המשפחה כי עפרה ז"ל השאירה צוואה אשר לא נמצאה על ידם - תוך נסיון להוכיח את תוכנה של הצוואה.

רוצים לשאול שאלה בנושא? היכנסו עכשיו לפורום ניהול עיזבונות

במהלך השנים התיק נוהל בבית המשפט לענייני משפחה בפני כב' השופטת רוטשילד. לאחר מכן, התיק  הגיע במסגרת ערעור לבית משפט המחוזי, שם הוחזר לדיון נוסף בבית המשפט לענייני משפחה ושוב במסגרת ערעור הגיע לדיון בבית המשפט המחוזי, שם נדון בפני הרכב בראשותו של כב' השופט ישעיהו שנלר.

חלוקה שהוסכמה על בני המשפחה השונים

ההסכם אליו הגיעו הצדדים (בני משפחתה של חזה ובנו של בעלה, דורון אשכנזי ז"ל) בברכתו ובסיועו הרב של בית המשפט המחוזי בתל אביב בראשותו של כב' השופט שנלר קבע חלוקה בין היורשים בצורה אשר הוסכמה על ידי בני המשפחה השונים, אשר גילו אחריות ורצינות והכל כדי להביא את הסכסוך המתמשך לסיום.
ההסכם הושג לאחר דיון של שעות רבות בפני  ההרכב של כב' השופט שנלר, אשר עשה מאמצים כבירים להביא את הצדדים לסיום הסאגה המתמשכת.

ע"פ הסכם הפשרה, בני משפחתה של עפרה חזה ז"ל יזכו בכל כספי התמלוגים משיריה, ברכושה האישי ובכסף שהשאירה אחריה, ויתחלקו עם בנו של דורון אשכנזי ז"ל בשווי המקרקעין של ביתם המשותף.

חלוקה הוגנת בין היורשים

מבלי להכנס לפרטי ההסכם, ניתן לומר כי ההסכם מבטא חלוקה הוגנת בין היורשים תוך התחשבות בטענות שונות של בני המשפחה.

עו"ד יוסי הרשקוביץ, מנהל עזבונה של עפרה חזה ז"ל, בירך את הצדדים ובאי כוחם על ההסכם אשר הביא לסיום את הסכסוך הארוך.

עבודתו של עו"ד הרשקוביץ, אשר התמקדה עד היום בשמירת העיזבון והשבחתו, וכללה גם טיפול בקבלת תמלוגים בארץ ובעולם, תתמקד בתקופה הקרובה בחלוקת העיזבון בין היורשים בהתאם להסכם אליו הגיעו הצדדים.

האם מאמר זה עזר לך?

רוצים להתייעץ עם עורך דין?

עורכי דין בתחום

מאמרים נוספים