zap group mishpati logo

מאוכזבי מטאליקה הגישו בקשה לתביעה ייצוגית

נגד חברת ההפקות שארגנה את המופע של מטאליקה הוגשה לאחרונה תביעה ייצוגית. מה נטען בתביעה? מה הפיצוי שנתבע ע"י המעריצים המאוכזבים?

מאת: מערכת משפטי
15.06.10
תאריך עדכון: 25.06.19
2 דק'
מאוכזבי מטאליקה הגישו בקשה לתביעה ייצוגית

מעריצים רבים של להקת מטאליקה, אשר חיכו בקוצר רוח להופעה, התאכזבו לגלות שלפעמים חלומות לא כ"כ מתגשמים- מקומות הישיבה שונו, אי אפשר היה לראות את הבמה והיו תקלות רבות במופע.
בשל כך, ובעקבות יוזמה שהחלה בפורום "תביעות ייצוגיות" באתר משפטי, הוגשה לפני מספר ימים לבימ"ש מחוזי מרכז בקשה לאישור תביעה ייצוגית נגד החברה שהפיקה את המופע, גד אורון הפקות בע"מ.

בבקשה שהוגשה ע"י עו"ד רם גורודיסקי, מנהל פורום תביעות ייצוגיות באתר משפטי, טענו 4 מעריצים מאוכזבים של הלהקה, כי חברת ההפקה הפרה את התחייבויותיה כלפיהם, התנהגה ברשלנות ואף עוולה בהטעיה ואי גילוי. כן נטען, כי חברת ההפקות התעשרה על חשבונם של התובעים ושל חברי הקבוצה, כאשר סיפקה להם שירות נחות מהשירות ששילמו במיטב כספם.

טענות רבות כנגד ההופעה...
התביעה הוגשה על סך 4,250,000 שקלים בשל כך שחברת ההפקה שינתה את המקומות של חלק מרוכשי הכרטיסים ללא הסכמתם, ביטלה מתחם "הכסף", דחסה צופים למתחם אחר והרחיקה חלק מהצופים מרחק רב מהבמה. כמו-כן, כך נטען, צופים רבים לא יכלו לראות את ההופעה, שכן מגדלי הסאונד/תאורה הסתירו את המופע.

ארבעת המעריצים ביקשו, כי חברת ההפקות תפצה את כל מי שנפגע ממארגני המופע ומעוניין להצטרף לתביעה הייצוגית.
הנזקים בשל ביטול המקומות באזור המזרחי, ביטול מתחם "הכסף", הרחקת קוני הכרטיסים לאזור המזרחי מרחק רב מהבמה, הרחקת הבמה מרוכשי הכרטיסים באזור המערבי והסתרת המופע ע"י מגדלי סאונד/תאורה הוערכו ב-100 שקלים לאדם בשל הפחתת ערך הכרטיס ו-100 שקלים נוספים בשל עוגמת נפש.
כלומר: לפי החישוב נגרם נזק אישי בסך של 200 שקלים ל-21,250 חברי הקבוצה הנפגעת.

רוצים לשאול שאלה? היכנסו לפורום תביעות ייצוגיות

האם מאמר זה עזר לך?

רוצים להתייעץ עם עורך דין?

מאמרים נוספים

לקבלת ייעוץ מעורך דין השאירו פרטים

ZAP משפטי
שם*
אימייל*
טלפון*
סיבת הפנייה