zap group mishpati logo

הטיל את מימיו במקום ציבורי, וישלם קנס של 700 שקלים

כדאי להיזהר מעשיית צרכים במקום ציבורי. ביהמ"ש יוכל להרשיע אתכם בעבירה, ולגזור עליכם קנס. כך עולה מפסק דין שניתן באחרונה בנושא בביהמ"ש לעניינים מקומיים בבאר-שבע.

מאת: מערכת משפטי
24.01.11
תאריך עדכון: 24.06.19
2 דק'
הטיל את מימיו במקום ציבורי, וישלם קנס של 700 שקלים

ביהמ"ש לעניינים מקומיים בבאר-שבע דן בכתב אישום שהוגש נגד אדם בשל כך שעשה את צרכיו במקום ציבורי.
פקח מטעם עיריית ב"ש, העיד כי ביום האירוע, זיהה את הנאשם עומד ליד מונית, מכנסיו מופשלים ואיבר מינו בחוץ והוא מטיל את מימיו.

רוצים לשאול שאלה? היכנסו לפורום פלילי

הפקח העיד עוד, כי כאשר החנה את רכבו וניגש לנאשם, לקח הנאשם בקבוק מים מתא המטען והחל לשפוך את תוכנו על שלולית השתן תוך שהוא טוען שהוא שוטף ידיים.
הנאשם טען, כי לא עשה את העבירה המיוחסת לו, וכי בדיוק סיים לתקן תקר בגלגל והכניס את הגלגל התקול ואת המגבה לתא המטען, הוציא משם בקבוק מים ושטף ידיים.

ביהמ"ש: בעדות הנאשם יש סתירות
השופט איתי ברסלר-גונן קבע, כי בעדותו של הנאשם יש סתירות, שכן, בין היתר, הוא לא היה יכול להסביר מדוע, לכאורה לאחר שסיים לתקן את התקר, הוא הכניס הכל לתא המטען וחזר דווקא לצד ימין של הרכב, במקום לשטוף ידיים מאחורי הרכב ולחזור לתא הנהג.

לאור האמור, השופט קבע כי עיריית באר-שבע הרימה את הנטל המוטל עליה, להוכיח, מעל לכל ספק סביר, את העובדות המפורטות בכתב האישום. 

על כן, השופט הרשיע את הנאשם בביצוע עבירה לפי סעיף 9(א) לחוק העזר לבאר שבע (איכות הסביבה) התשנ"א – 1991, בכך שהטיל מימיו במקום ציבורי. השופט גזר על הנאשם קנס כספי של 700 שקלים.

רוצים לקרוא את פסק הדין? תקדין - פסק דין

(חע"מ 2832-07 עירית באר-שבע נ' דהן)

האם מאמר זה עזר לך?

רוצים להתייעץ עם עורך דין?

מאמרים נוספים

לקבלת ייעוץ מעורך דין השאירו פרטים

ZAP משפטי
שם*
אימייל*
טלפון*
סיבת הפנייה