• 10 בדצמבר 2015

    מעבר תפקיד בתוך החברה

    שלום רב, אני עובדת בחברה מזה כ-8 שנים , כמעט מיום היווסדה. צברתי ידע וניסיון. התחלתי כפקידה בחצי משרה והיום אני משמשת כמזכירה וכמנהלת המשרד.
    כעת מבקשים להעביר אותי, בזכות הניסיון הרב והכרותי רבת השנים עם הלקוחות, למחלקת מכירות. הם מאמינים, ובצדק, שכך נוכל לשפר את מצב המכירות בחברה. רצוי לציין, שהיה ניסיון כושל בשנה האחרונה עם 2 עובדים במחלקה. אין שינוי בשכר - שזה בסדר מבחינתי.
    עד היום, בהגדרת התפקיד ובחתימת המייל שלי רשום: מנהלת המשרד.
    כעת מבקשים לרשום (וכבר שילמו על עיצוב החתימה ...) "סיגל, מכירות וקשרי לקוחות". ללא כל הגדרת "מעמד".
    חשוב לציין: יש בחברה מנהל מכירות כבר כמה שנים. אינני מבקשת "לקחת לו את התפקיד" אלא מבקשת להוסיף את המילה "מנהלת" לצד שמי. הצעתי "מנהלת קשרי לקוחות". הם מסרבים לתת לי שם תואר.
    האם זוהי הרעת תנאים והם מחוייבים לשמור על מעמדי בארגון?
    תודה רבה
    סיגל

    10 בדצמבר 2015
  • 17 בדצמבר 2015

    מעבר תפקיד בתוך החברה

    שלום רב
    קיבלתי מייל שיש עבורי תגובה לשאלתי,אך אינני רואה כאן תגובה.
    אשמח לתגובה. אני כרגע מבצעת את עבודתי ללא הגדרת מעמד בחברה.
    תודה
    סיגל

    17 בדצמבר 2015
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?