מעבר תפקיד בתוך החברה - פורום דיני עבודה

שאלה חדשה
  • סיגל

    נשלח ע"יסיגל 11:03, 10 בדצמבר 2015

    שלום רב, אני עובדת בחברה מזה כ-8 שנים , כמעט מיום היווסדה. צברתי ידע וניסיון. התחלתי כפקידה בחצי משרה והיום אני משמשת כמזכירה וכמנהלת המשרד. כעת מבקשים להעביר אותי, בזכות הניסיון הרב והכרותי רבת השנים עם הלקוחות, למחלקת מכירות. הם מאמינים, ובצדק, שכך נוכל לשפר את מצב המכירות בחברה. רצוי לציין, שהיה ניסיון כושל בשנה האחרונה עם 2 עובדים במחלקה. אין שינוי בשכר - שזה בסדר מבחינתי. עד היום, בהגדרת התפקיד ובחתימת המייל שלי רשום: מנהלת המשרד. כעת מבקשים לרשום (וכבר שילמו על עיצוב החתימה ...) "סיגל, מכירות וקשרי לקוחות". ללא כל הגדרת "מעמד". חשוב לציין: יש בחברה מנהל מכירות כבר כמה שנים. אינני מבקשת "לקחת לו את התפקיד" אלא מבקשת להוסיף את המילה "מנהלת" לצד שמי. הצעתי "מנהלת קשרי לקוחות". הם מסרבים לתת לי שם תואר. האם זוהי הרעת תנאים והם מחוייבים לשמור על מעמדי בארגון? תודה רבה סיגל

    השב
  • 19:04, 17 בדצמבר 2015

    שלום רב
    קיבלתי מייל שיש עבורי תגובה לשאלתי,אך אינני רואה כאן תגובה.
    אשמח לתגובה. אני כרגע מבצעת את עבודתי ללא הגדרת מעמד בחברה.
    תודה
    סיגל

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד גל גורודיסקי

מנהל הפורום: עו"ד גל גורודיסקי

עורך דין ונוטריון, שותף מייסד - גורודיסקי ושות' - עורכי דין ונוטריונים. בעל תואר ראשון במשפטים וכלכ
למידע נוסף

053-9374943 חיוג
הודעה

מתלבטים לגבי הסכם עבודה? התפטרות? פיצויים? בפורום זה, נענה על שאלותיכם בנושאי זכויות העובד, זכויות נשים יחסי עובד-מעביד, בית דין לעבודה, מהם דמי הבראה ומחלה,  דילמות לגבי מעבר בין משרות וזכויותיכם, חישוב פיצויי פיטורין, סוגיות לגבי חוזי עבודה וזכויות נוספות.