תלוש שכר מודפס, האם חוקי לתת למנהל הישיר להדפיס עבורך את הטופס במקום להעביר דרך בית דפוס
שלום רב, בעקבות השינוי בחוק בנוגע לדרכי מסירת תלושי שכר, רוצים שכל העובדים בחברה בה אני עובדת יקבלו את התלוש משכורת במייל. אני מעוניינת להמשיך לקבל את התלוש מודפס, ונאמר לי שאני יכולה לקבל אותו מודפס אבל התלוש ישלח במייל למנהל שלי, והוא ידפיס לי ויביא לי אותו. רציתי לברר האם זה חוקי? הרי תלוש שכר צריך להגיע מגורם צד שלישי בתוך מעטפה סגורה. אשמח לעזרה בנושא, תודה רבה

שלום רב, כפי ששולחים למנהל שלך ישירות למייל יכולים לשלוח לך. התלוש לא חייב להגיע במעטפה סגורה. בברכה,