מנהלי הפורום
אחריות הודעה על שינויים
דבי
דביר גללכבוד: עו"ד אורנה שמריהו תחילה. תודה רבה על הפורום והאפשרות לפניה. - 1.במקרה של שינוי זמנים 2.במקרה של שינוי מועד 3.במקרה של שינוי התנהלות זמנית / קבועה 4.במקרה של החלטה בלתי צפויה של סניף *האם יש חובה חקוקה הוראה מחייבת ללשכת שירות התעסוקה ליזום התקשרות מצדה ע"י מתאם/ת השמה או שליחת הודעות ומסרונים כדי לעדכן שינויים לנדרש להתייצב כדי שזכויותיו לא היפגעו ? *על מי חלה האחריות לדאוג ליישום החובה חקוקה ? על פקיד ההשמה ? על מנהל הלשכה? בתודה מראש בכבוד רב שבת שלום בריאות איתנה
RE:
עו"ד אורנה שמריהו

שאלתך היא לא מענייני הפורום - זכויות בדיני עבודה.