חזרה לפורום

השעיה שבוע

תמי
תמיר

שלום אני עובד בתור אחמ״ש ביטחון בחברת שאש בבית חולים פוריה כ 5 שנים היום הגעתי לעבודה וראיתי שאני לא משובץ בסידור עבודה שבוע הבא בכלל ניסתי ליצור קשר עם המפקח שלי אבל הוא לא הייה מוכן לדבר איתי ואמר לאשתו שתגיד לי שאני אתקשר במוצאי שבת אחרי בירור על סיבה ההשעיה הבנתי שאני מושעה שבוע על זה שלא עניתי למפקח לטלפון בתחילת שבוע שהתקשר אליי ולא חזרת אליו אני מבקש את עזרתכם בנושא ואם ההשעיה שנתן לי המפקח מוצדקת לפי חוק.                     תודה על העזרה

RE:
ארי
עו"ד אריק שלו

השעיה של עובד אינה תקינה בנסיבות הרלוונטיות.