לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
אורטל

מזונות חירום-איך אפשר לקבל מזונות מהבעל בזמן הזה.במשך חודשיים אינו עוזר בכלכלה השוטפת. בעיקרון אני מכלכלת את הילדים כולל תשלומי גן קייטנות וצהרונים?

היום היה לנו דיון בבית דין למשפחה.בעיקרון אני פתחתי שם את התיק כי רציתי להגיע לגישור בדרך הכי נכונה לטובת הילדים.הגענו לפגישה אך הבן אדם לא הוציא מילה וכמובן לא חתם על טופס 3. הכנתי הסכם גירושין ולא הצגתי אותו בפניהם עקב אי שיתוף פעולה מיצדו לא הוציא מילה וכמובן שרציתי גם לבקש מזונות חירום אך לא היה דיבור כלל. נאמר לו שיש לו עד שבוע ימים לחתום על הטופס הנ"ל.במידה ולא יחתום התיק יסגר.ונצטרך לחפש גישור אחר על ידי עורכי דין. אשמח לדעת איזו המלצה יש לך לתת לי בנידון. וגם איך אני מגישה כביכול תביעה למזונות חירום? ומה הדרישה בחוק לגבי זה?

עו"ד אייל סייג

היי אורטל, כמובן, קשה עד מאד להתייחס למקרה הספציפי שאת מציגה כאן, הואיל וחסרים לא מעט פרטים. ציינת כי "הכנת הסכם גירושין ולא הצגת אותו בפניהם". מהיכן הנוסח של ההסכם? האם "הורד מהאינטרנט"? האם שיתפת אותו בניסוח ההסכם בטרם פגישת המהו"ת? גם אם שתק בפגישה, לא ברור מדוע לא לשתף בנוסח הסכמי שהבאת איתך. לעניין "מזונות חירום", או בשמם המשפטי: "מזונות זמניים" או "סעד דחוף", ניתן להגיש בקשה מתאימה בתוך הליך יישוב סכסוך לחייב במזונות זמניים, אך בטרם הגשה, צריך לבחון בעזרתו של עורך דין מהתחום את הנסיבות של המקרה הספציפי שלך. בכלל, ממליץ בחום לקבל ייעוץ משפטי מעו"ד העוסק בדיני משפחה בטרם תצעדי/תצעדו את הצעד הבא דרך שעריו של בית משפט. יודגש: הסכם גירושין הוא אחד ההסכמים החשובים והמשפיעים על חייו של אדם לשנים ארוכות. לא נראה סביר שינוסח ללא איש מקצוע שידאג לאינטרסים שלך.

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום גישור וישוב סכסוכים