לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
גיא

לא רוצה להתגרש

אשתי רוצה להתגרש ואני לא. אני רוצה שנלך לטיפול זוגי כדי לפתור את הבעיות והיא לא רוצה. אני לא רוצה לתת גט כי לא מיציתי לא רוצה להיפרד לא רוצה לתת גט האם אני יכול להיכנס לכלא בגלל שאני מסרב לתת גט?

רונית לב ארי

היי גיא:) צר לי מאוד לשמוע על המצב בו אתה נמצא,נדירים המקרים בהם נכנסים לכלא בעקבות סירוב גט, יחד עם זאת זה אפשרי... רגשות הלם כעס וכאב בעוצמות גבוהות הם חלק מהתחושות שמלוות את תהליך הגירושין, אני ממליצה לך לפנות לייעוץ לקבל תמיכה בתקופה זו.

ארז ביטון

שלום רב ותודה על ההזדמנות לשמוע ולהוועץ: אני כבר 7 שנים במשך 7 שנים היא קבלה כל חודש את המזונות כמו שעון.הקשר ביני ובין בילדים היה מעורר השראה ויוצא מגדר הרגיל.ולמדתי שעם הגרושה לא באים בדין ודברים,וכמה שפחות במגע.אך מה לעשות ויש שמחות ובר מצווה של הילד שם צריך להתחלק בהוצאה.סיכמנו את ההוצאות ונותא 1000 ששילמתי במעמד הבר מצווה כשרות לאולם.(שנינו מודים בנתון זה ואין על כך ויכוח). היא טוענת כי השרות לא היה טוב וכי היא לא מוכנה לשלם.אך לא הביעה את סרובה במעמד התשלום וכן אימה אמרה תשלם ואני אחזיר לך אחר כך כי לא היה לה מזומן באותו הרגע.אם כן נותרו 500 שקלים בתוספת מע"מ 1170. חלקי 2 585.זה מה שהורד מדמי המזונות לאחר חוסר העניין שלה לשלם את זה. היא פנתה להוצאה לפועל וקיבלה מיד צו עיקוב יציאה מן הארץ ןתיק הוצל"פ נגדי. הוסבר לי גם כמה מסובך יהיה לטוס לחו"ל גם אם אשלם את החוב,כל עוד תיק הוצל"פ יהיה פתוח. מה עושים? האם כל עוד התיק פתוח לא אוכל לטוס לחו"ל בהתראות קצרות כמו שאני נוהג עד היום? האם יש לה זכות לפגוע לי בעבודה בצורה כזו? מה ניתן לעשות? תודה וכל טוב

רונית לב ארי

ארז שלום! לכל בעל חוב ישנה הזכות לבקש להטיל הגבלות על החייב, אחת ההגבלות היא עיכוב יציאה מהארץ, בכל מקרה ולא משנה מה גובה החוב באפשרותך לפנות לרשם/שופט הוצאה לפועל בבקשה להסיר את ההגבלה, בטופס הבקשה תאר את הנסיבות כפי שרשמת בפורום וצרף אישורים מהעבודה לגבי סיבת הנסיעה. בכל פניה לבית משפט חשוב לתאר בעיקר את העובדות ולהביא אישורים על כך, לדוג' אתה טוען ששילמת מזונות באופן קבוע צרף לבקשה אסמכתאות- דפי חשבון בנק או אישורי העברה אחרים. תמיד יש לך אפשרות לצרף לטופס שמותיר מעט מקום לרשום את ה"סיפור" שלך מכתב ומסמכים תומכים ולעמוד על כך שהשופט/רשם יקבל אותם. אתר בתי המשפט נותן מענה ידידותי למשתמש וניתן להוריד את רוב הטפסים משם, במידה ולא מובן לך במזכירות ההוצאה לפועל ינחו אותך באדיבות, קבלת מענה בדרך כלל אורכת ימים ספורים. שיהיה רק בשמחות....וטיסה נעימה!

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום זכויות הגבר