לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
אלנה

יש לנו 4 ילדים משותפים כולם פחות מגיל 6 נקבע הסדרי ראיה במרכז קשר שעה בשבוע הגרוש הגיע פעמיים למרכז קשר ואחכ נותק הקשר ולא היו מפגשים למעלה מ4 חודשים

רצופים כיום הגרוש פנה לרווחה לעוס משפחה על מנת להסדיר את הראיה והיא אמרה שהילדים נפגעים מכך שאבא לא רואה את ילדיהם השבתי לה שיש הסדרי ראיה והגרוש בחר לא להגיע וניתק קשר כשהוא מתגעגע אליהם אז הוא פונה אליך -לעוסי"ת והוחלט לעשות ועדה דחפה ברווחה על מנת למצוא פתרון ברגע שהוא ידוע בציבור שהוא אינו מתמיד לראות את ילדיו ויוצר עוגמת נפש בקרב ילדיו והעוסית עוד אמרה ככל הנראה שזה יוצא חבית המשפט חוק לנוער כי אין עמק שווא בהסדרי הראיה ברגע שיש החלטה שיפוטית על ה. ראיה ובנוסף הגרוש הוא זה שבקש מרכז קשר מרצונו המלא ואינו מממש את החלטה וגורם לרווחה להתערב בצורה מאיימת שייש חשש פגעה בילדים כאשר זה אינו נכון כלל כי הגרוש בוחר לא להגיע למרכז מה עושים? תודה.

עו"ד הילה בורנשטיין

אלנה שלום. נשמע לי תמוה שהאב בקש מיוזמתו לקיים מפגשים עם הילדים במרכז קשר. מדובר לרוב במצב קיצוני בו סבורים כי האב עלול לסכן את הילדים מסיבה כזו או אחרת. מאחר ואיני יודעת מה הרקע לקיום מפגשים במרכז קשר ומדוע האב אינו פוגש את הילדים במסגרת הסדרי ראייה רגילים המענה לשאלתך בעייתי. האם הדבר נובע מהתנגדות שלך להסדרי ראייה רגילים ומדוע? ממליצה להיעזר בשירותיו של עו"ד המתמחה בתחום בשל האפשרות לעירובו של בית משפט לנוער בנושא.

forum moderator שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום הסדרי ראיה - משמורת, זמני שהות ואבהות