• 13 ביולי 2015

    תקלה לאחר קניית רכב חדש מהחברה

    שלום, לפני כחודש הוצאתי רכב מהחברה ונתגלתה בו תקלה בעת החלפת הילוכים. אתמול אני ובן זוגי הפסדנו יום עבודה והלכנו למוסך. לאחר שעה וחצי של טיפול שחררו אותנו ומסרו כי "הרכב עבר הרצה, איפוס וכנראה היה חסר שמן, לכן הוסיפו חצי ליטר שמן" בבדיקה שלנו במוסך התגלה כי התקלה לא תוקנה ואף החמירה. מסרו לנו כי יש לנסוע על הרכב חצי שעה רצופה על מנת שהוספת השמן תשפיע על המערכת. לאחר שנסענו חצי שעה, מצב התקלה היה אותו דבר. כעת מתברר שיש תקלה בגיר עצמו. רכשתי רכב חדש מהחברה כדי לקבל שקט נפשי. להגיע למוסך אחרי חודש (1500 ק"מ!) לא נראה לי הגיוני, בעיקר בגלל בעיות בגיר. באם יצטרכו להחליף את הגיר, האם ישנה אפשרות לסרב ולפעול למען קבלת רכב חדש חלופי? אם ארצה למכור את הרכב בעוד X זמן, תהיה לי בעיה מכיוון שבספר הטיפולים יהיה כתוב שהוחלף גיר לאחר כחודש. הוצאתי סכום לא קטן על הרכב ואינני מעוניינת ברכב עם תקלות, מה האפשרויות שלי? תודה

    13 ביולי 2015
  • מנהל הפורום עו"ד ירון הראל 16 ביולי 2015

    תקלה לאחר קניית רכב חדש מהחברה

    הילה שלום רב,

    אני מבין את המצוקה העולה משאלתך, יחד עם זאת, לצערי לא אוכל להשיב עליה במסגרת הפורום הזה, שכן הינו פורום העוסק בתחום המשפט העסקי-מסחרי, אמליץ לך לפנות לפורום המתאים ואני בטוח שידעו נכונה להשיב על שאלתך
    בהצלחה

    עו"ד, ירון הראל

    16 ביולי 2015
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?