לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
רון

כרטיסים באינטרנט למשחק כדורגל

שלום, אני בעל מנוי למשחקים של מכבי ת"א, החלה מכירה כרטיסים עבור גמר הגביע - כל מנוי זכאי לכרטיס אחד. הזמנתי כרטיס אחד. ממשתי את הזכות שלי בתור מנוי. נתנו למנויים זמן לקניית כרטיסים, שבוע בלבד. השבוע עוד לא הסתיים אך אתמול הצלחתי להזמין עוד כרטיס נוסף, רציתי לדעת האם משרד הכרטיסים יכול לבטל לי את הכרטיס בטענה שכל מנוי מקבל כרטיס אחד בלבד? אני פשוט נכנסתי וזה איפשר לי להזמין עוד כרטיס, ככל הנראה באג במערכת שלהם. אציין שחוייבתי על הכרטיס(מופיע תשלום בVISA) וקיבלתי את הכרטיס אלקטרוני למייל. רציתי לדעת האם אני יכול יום להגיע למשחק ולגלות שהכרטיס התבטל? הם יכולים לבטל לי את הכרטיס? אם כן הם צריכים להתקשר אליי ולהודיע לי שהכרטיס מבוטל?

עו"ד מיכל לוצאטו

רון שלום, לפי מה שאתה מתאר אכן מדובר בתקלה באתר, אך אין באפשרותי לחזות את העתיד ולדעת אם כשתגיע למשחק הכרטיס יהיה בתוקף או לא. אם ברצונך לקבל וודאות אתה יכול להתקשר למשרד הכרטיסים ולברר את הנושא, או לקחת את הסיכון שתגיע למשחק והכרטיס לא יהיה בתוקף/פנוי. אם אחרי המשחק תהיה סבור כי נגרם לך נזק, יהיה צורך לבחון זאת לפי העובדות, הדין ובהתאם לתקנון האתר וכללי השימוש. בברכה, מיכל * האמור באתר אינו מובא כתחליף לקבלת יעוץ משפטי של עורך דין והוא מהווה מידע כללי בלבד, אשר אינו מהווה ייעוץ משפטי מחייב ואין להסתמך עליו בכל צורה שהיא.

רון

כלומר, הם צריכים להודיע לי על ביטול הכרטיס 72 שעות אחרי מועד ההזמנה. השאלה שלי עכשיו היא אם הם לא מודיעים לי אחרי 72 שעות אז מבחינה משפטית אני מכוסה נכון והם לא יכולים לבטל את הכרטיס?

רון

לאן", בהתבסס על החלטת מפיקי / מארגני האירועים, תהיה רשאית, אך לא חייבת, להגביל את כמות כרטיסי הכניסה שניתן יהיה לרכוש באמצעות משתמש אחד / כרטיס אשראי אחד / בכל כניסה בודדת לאתר, כאשר ההגבלה תעשה בכל דרך לפי שיקול דעתה וראות עיניה של "לאן". ל"לאן" שמורה הזכות שלא לכבד ו/או לבטל הזמנה/ות תוך 72 שעות ממועד ביצוע ההזמנה אם לעניות דעתה ועל פי שיקול דעתה נעשו בניגוד לתקנון ו/או בטעות ו/או תוך ניסיון לעקוף הוראה מהוראות תקנון זה וזאת מבלי שלמבצע ההזמנה תהיה כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה כנגד הביטול כאמור לעיל. על הביטול תודיע "לאן" למבצע הרכישה בדוא"ל, או בשיחת טלפון, או במסרון (הודעתSMS ) לפי שיקול דעתה. "לאן" שומרת על הזכות לנקוט בכל האמצעים המשפטיים והחוקיים העומדים לרשותה כנגד כל מי שיפר את זכויותיה ו/או הוראות תקנון זה.

רון

תודה רבה על המענה. קראתי את התקנון וראיתי את זה: ל"לאן" שמורה הזכות שלא לכבד ו/או לבטל הזמנה/ות תוך 72 שעות ממועד ביצוע ההזמנה אם לעניות דעתה ועל פי שיקול דעתה נעשו בניגוד לתקנון ו/או בטעות ו/או תוך ניסיון לעקוף הוראה מהוראות תקנון זה וזאת מבלי שלמבצע ההזמנה תהיה כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה כנגד הביטול כאמור לעיל. על הביטול תודיע "לאן" למבצע הרכישה בדוא"ל, או בשיחת טלפון, או במסרון (הודעתSMS ) לפי שיקול דעתה. "לאן" שומרת על הזכות לנקוט בכל האמצעים המשפטיים והחוקיים העומדים לרשותה כנגד כל מי שיפר את זכויותיה ו/או הוראות תקנון זה. כלומר, הם צריכים להודיע לי על ביטול הכרטיס 72 שעות אחרי מועד ההזמנה. השאלה שלי עכשיו היא אם הם לא מודיעים לי אחרי 72 שעות אז מבחינה משפטית אני מכוסה נכון והם לא יכולים לבטל את הכרטיס?

forum moderator שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום משפט מסחרי