לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
גל

תמא 38 2

אני מתגורר בבניין בר"ג.בניין בו הדיירים שוקלים ביצוע תמא 38 2. יש לי מספר שאלות בנושא: 1.אני גר בקומה אחרונה.כאשר רכשתי את הדירה נאמר לי בעיריה שיש לדיירים בקומה האחרונה היתר בניה של עוד חדר על הגג.האם נתון זה אמור להשפיע על הפיצוי שבעלי הדירות בקומה העליונה אמורים לקבל? 2.כאשר רכשתי את הדירה השקעתי כסף רב בשיפוץ הדירה מהיסוד.האם נתון זה אמור לבוא לידי ביטוי בהסכם עם הקבלן? 3.מרבית הדירות בבניין הן בשכירות.כיוון שאני מתגורר בבניין ועלי להתפנות האם לגיטמי לבקש מימון שכירות כשלושה חודשים לפני הפינוי כדי שלא אתקע ברגע האחרון ואשאר ללא דיור. 4.האם החוזה מול הקבלן הוא אישי או שיש חוזה אחיד לכל הדירות? אודה על תשובתכם

רונית

והיה ואחד התנאים לפי הדייר לא יתקבלו או יותר על פי ראות עינוי והוא יתנגד להסכם שייש לו רוה עם הדיירים האחרים האם ניתן לתבוע אותואו לחייב אותו בדרך כלשהי??

עו"ד שי אליאב

1. בנסיבות מסוימות, זכויות בניה על הגג יכולות להצביע על שוני רלוונטי בין יתר הדיירים ולזכות בפיצוי גבוהה יותר. 2. לא ממש, היזם רוכש את הזכויות ברכוש המשותף שלא ממש מושפעות מהשיפוץ שערכת. 3. נתון למו"מ מול היזם ובהתאם לכלכיות הפרויקט ליזם. 4. רצוי מאוד לערוך חוזה אחד מול כל בעלי הדירות.

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום תמ"א 38 ופינוי בינוי