לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
נופר

פונדקאות

אני ובעלי מעוניינים להתחיל תהליך של פונדקאות בארץ אבל לא ברור לנו כמה זמן לוקח לקבל אישור של ועדה של משרד הבריאות לפחות סדר גודל של זמן - שבועות, חודשים, שנים? ואחרי שמקבלים אישור כמה מהר נוכל להתחיל ולסיים את התהליך?

item.Author מנהל הפורום עו"ד תמר רובינשטיין

הי נופר, אי אפשר לדעת כמה זמן ייקח הליך פונדקאות, מתחילתו ועד סופו, אבל לגבי אישור וועדה די ברור מה סדר הגודל של זמן לקבלת אישור. אישור ראשוני להליך פונדקאות מקבלים מהועדה מהר מאוד. זה עניין של שבוע עד שבועיים בדרך כלל. לאחר מכן יש לאתר פונדקאית - לא ברור כמה זמן זה ייקח. לאחר שאיתרתם פונדקאית ותיק המסמכים שלכם ושלה עבר לאישור הועדה ייקח כחודשיים לקבל אישור. בהצלחה לכם.

item.Author מנהל הפורום עו"ד תמר רובינשטיין

הי נופר, אישור משרד הבריאות נדרש בשני שלבים של הליך הפונדקאות: אישור ראשוני - אותו בדר"כ מקבלים ממשרד הבריאות תוך מספר ימים ממועד הגשת כל המסמכים (הראשוניים) לוועדה. לאחר קבלת אישור ראשוני ממשרד הבריאות, אתם אמורים לאתר פונדקאית שעומדת בכל דרישות הועדה, להכין תיק מסמכים - הכולל את המסמכים שלכם ואת המסכים של הפונדקאית - להכין טיוטת חוזה וביטוח ולהעביר שוב לוועדה. ממועד קבלת כל המסמכים בוועדה, יעברו כחודשיים עד אשר תוכלו לחתום על ההסכם עם הפונדקאית. השאלה היא כמה זמן ייקח לכם לאתר פונדקאית העומדת בכל דרישות הועדה. נשמח לשוחח אתכם אנא צרו קשר תמר 052-8885870 סיגל 0544-848477 בהצלחה

forum moderator שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום פונדקאות