לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
קרן ע.

תשלום על בגדים לילדים

שלום אני גרושה מזה 3 שנים והגענו להסכם לאחר גישור. ההסכם אושר בבימ"ש. על פי ההסכם גובה המזונות הינו 500 שח לילד וסך הכל 2000 שח ל4 ילדים. זמני שהות:8/6 בהסכם כתוב ציטוט: "ביגוד והנעלה יירכשו על ידי שני ההורים כל אחד לשימוש הילדים בביתו " אני הבנתי מכך ששנינו נרכוש בגדים והנעלה בלי התחשבניות. אלא שהגרוש לא מסכים לקנות ולו גרב או תחתונים ובודאי שלא נעלים ומעילים ולטענתו זה נכלל במזונות. כל זאת כבר כ3 שנים, כאמור. בפועל התוצאה היא שכל הקניה היא על חשבוני, כאשר אני מבקשת את השתתפותו הוא ממאן (בגדים ונעליים מגיעים אליו ממני, שכן לא אשאיר אותם יחפים וערומים...). האם ניתן לתבוע מחצית מהבגדים דרך ההוצאה לפועל? לא כתוב בהסכם איך יקויים ואיך ייאכף סעיף הלבוש. אם יש לכך חשיבות, ההשתכרות של שנינו היתה דומה בזמן הגירושין. אודה לעצתך.

item.Author מנהל הפורום שלומי באשי - משרד עורכי דין

שלום קרן, התשובה היא שלא ניתן דרך הוצאה לפועל. הייתי אומר כי הסכם הגישור היה צריך לתת את הדעת על כך ואולם לא היה מצופה מהורים אשר נמצאים במשמורת משותפת יריבו על בגדים לפי הנוסח כל אחד צריך לקנות בגדים לילדים שיהיו בביתו מאחר וטכנית לא ניתן להפשיט את הילדים לפני שהם עוברים מבית לבית מצופה כי הורים יסתדרו בעניין זה. ככל ואין מוצא אחר - עליך לפנות לבית המשפשט אשר ייתן דעתו לעניין זה.

קרן ע.

שלום, בין זמן שאילת השאלה לבין המענה הגיש הגרוש תביעות להשוואת זמני שהות וביטול (!) מזונות. זומנתי למשפט, ואני מקווה מאוד שהשופט יהיה ער לאבסורד שהגרוש שגם כך משלם מזונות מופחתים מאוד ועוד ממאן לרכוש עבורם צרכים בסיסיים עוד תובע ביטול מזונות. האם השופט קורא את כתבי התביעה לפני שמזמן למשפט? כלומר, עצם הזימון למשפט מעיד על כך שהשופט מוצא צדק בתביעה? או שתמיד מזמנים את הנתבע למשפט, ואין מצב שבו פשוט דוחים את התביעה על הסף?

forum moderator שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום מזונות