פורום שילוח בינלאומי, סחר בינלאומי ומשאבי אנרגיה

הכלכלה המודרנית מהותה תנועה יעילה של סחורות ושירותים. מאז ימי קדם היוותה ההובלה הימית שחקן מרכזי בכלכלה אז והיום – כאשר היא אחראית לתנועתם הבינלאומית של מעל 90% מהמטענים, החל מאריזות בודדות, עובר לקונטיינרים (מכולות) ומטעני צובר ענקיים דלק, כימיקלים וסחורות. לאחרונה ובאזורנו, משאבי הגז ואולי גם הנפט משחקים אף הם תפקיד הן ברמת הרישוי והפקה והן ברמת הלוגיסטיקה ושירותים נלווים.

הפורום יעסוק וישיב על שאלות מנושאים כגון שטר מטען (Bill of lading) ,אשראי דוקומנטרי (L/C) עסקאות CIF,FOB ויתר תנאי ה- Incoterms ,ביטוח ימי (Marine Insurance) ,כנגד כל הסיכונים (Against All Risks) ,ממחסן למחסן (From Warehouse to Warehouse), מעצר אוניות (Ship arrest), נזק למטען (Cargo Claims) ,דמי השהייה (Demurrage) חכירת אוניות (Charter party) רכישת אוניות ויאכטות, רישום בעלות (Vessels and Yacht Registration), מטעני צובר, עסקאות מוצרי גלם ויסוד (Commodities), בוררות ימית בלונדון – LMAA, רישיונות וזיכיונות לאיתור, הפקה וחלוקת גז טבעי ונפט, ואנרגיה סולרית.

 

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
  • 14 ביולי 2017

    דואר ישראל איבד חבילה שממוענת אלי

    14 ביולי 2017
  • 7 בדצמבר 2016

    סחר עם פקיסטן- ייבוא מפקיסטן לארה"ב

    1 תגובות נענה ע"י מנהל הפורום מנהל הפורום שמואלה
    7 בדצמבר 2016
  • 12 בספטמבר 2016

    סעיף מכס 87119020/3

    2 תגובות נענה ע"י מנהל הפורום מנהל הפורום רמי
    12 בספטמבר 2016
  • 8 ביולי 2016

    אישתי זרה ששלחה בגדים וסירים בems לארץ - מעוכב במכס

    1 תגובות נענה ע"י מנהל הפורום מנהל הפורום דויד
    8 ביולי 2016
  • 26 בינואר 2016

    תנאי מכר במשלוח להונג קונג

    2 תגובות נענה ע"י מנהל הפורום מנהל הפורום מירי
    26 בינואר 2016
  • 31 באוגוסט 2015

    שחרור עצמי מהמכס בעקבות סרוב חברת השילוח לשחרר מטען

    4 תגובות נענה ע"י מנהל הפורום מנהל הפורום ישי
    31 באוגוסט 2015
  • 9 ביולי 2015

    רכישת רכב שנמצא בפינלנד הילסנקי

    9 ביולי 2015
עמוד מתוך11