לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
מיכל

לעזוב דירה לפני סיום החוזה

שלום. עקב מצב כלכלי חזר לי צק שכירות והבנתי שאיני יכולה להמשיך לגור בשכירות ואני חייבת לחזור לגור עם הוריי על כן הודעתי למשכיר שאני רוצה לעזוב. הוא דורש ממני לפנות את הנכס מיידית ולמצוא דייר מחליף. ואם אני לא מוצאת דייר מחליף הוא רוצה להמשיך לקבל את תשלומי השכירות עד שיימצא כזה (אפילו שכבר פיניתי את הבית). יש בידו שטר ערבות של. 10000 ש״ח ועוד. 5500 שהבאתי לו במזומן בתחילת החוזה ואת נצקים של השכירות. ביקשתי ממנו שישחרר אותי מהחוזה, שייקח את השכירות (2750) ואת שאריות החשבוניות כגון ארנונה וחשמל מהמזומן שנתתי לו אך נראה שכוונותיו הן להגיע עם זה עד הוצאה לפועל אם יהיה צורך. כמובן שהחוזה אינו לטובתי ומחייב אותי בתשלום כפי שהוא מבקש. אך האם הוא יכול לדרוש את כל זה גם אם אני מפנה מיידית לפי דרישתו את הנכס? אני מפחדת שהוא ייכנס איתי למשפטים ואני אשלם לו שנים אחרי שאעזוב את הנכס. מה אני יכולה לעשות בנדון ?

שגיא בכור, עו"ד ונוטריון

שלום רב אם התחייבת בחוזה לשכור את הנכס עד תום התקופה ללא יכולת עזיבה, הרי שאת כפופה לרחמי בעל הדירה, ויש לעזות הכל בהסכמה של בעל הדירה. בהצלחה,

מיכל

ומסתבר שזו לא כזו דירה מציאה כי בינתיים אף אחד לא רוצה להשכיר אותה במחיר הזה. שוב יצאתי פראי ירית וחלשה ומצאתי את עצמי משועבדת.

forum moderator שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום חוזה שכירות - יחסי שוכר ומשכיר