• 10 באוגוסט 2015

    צ'יק ביטחון

    נתתי צ'יק ביטחון עליו גם רשמתי "צ'יק ביטחון". בעל הבית מסרב להחזיר לי אותו בטענה שהשלט של המזגן מקולקל.
    הסברתי לו שעם הזמן השלט התבלה והיום אפשר להדליק את המזגן רק אם לוחצים ממש חזק על הכפתור. הוא טוען שהוא הלך לאיש מקצוע שאמר לו שזה מקולקל ושהשלט כנראה נפל על הרצפה. הוא סירב לתת לי להראות לו שאני מצליח להדליק. לדבריו, אם השוכר הבא לא יצליח בעצמו להדליק את המזגן עם השלט אין בו שימוש. זה שאני מצליח להדליק לא נותן לו כלום.
    כאמור, הוא מסרב להחזיר לי את הצ'יק ביטחון.
    מה עושים במקרה כזה?
    תודה עידן

    10 באוגוסט 2015
  • 16 באוגוסט 2015

    צ'יק ביטחון

    שלום רב
    שולחים מייל או מכתב המתעד את הדברים ע"מ שלא יצוצו בעיות נוספות בעתיד.
    יתרה מכך, עלות של שלט חליפי לא גבוהה- אפשר לסכם איתו על החלפת השלט באחר ואז לקבל את השיק.
    בהצלחה,

    16 באוגוסט 2015
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?