תיקון נזק לדירה ע"ח המשכירה
אנו גרים בדירה בגבעתיים, המנוהלת ע"י חברת ניהול (המשכירה). הודיעו לנו שחברת הניהול הוחלפה בחדשה, אשר תתחיל לפעול עוד כחודשיים. בינתיים יש לנו בעיה בדירה הדורשת תיקון (בעיה בקיר המטבח). המשכירה מודעת לבעיה והרבה זמן אומרת שהיא תדאג לתקן אותה, אך לא עושה דבר. בחוזה נאמר: המשכירה חייבת לתקן את הנזקים בזמן סביר ממועד קבלת הודעת השוכרת, בהתאם לסוג הנזק ודחיפות התיקון. לא יתבצע התיקון על ידי המשכירים, תהיה השוכרת רשאית לבצע את התיקון על חשבונה, לאחר מתן הודעה מראש למשכירים ולדרוש מהם את החזר הוצאותיה. 1. האם הודעה מראש יכולה להיות דואר אלקטרוני? (המשכירה אינה זמינה...) 2. האם חברת הניהול החדשה תהיה מחויבת להחזיר לנו את הוצאות התיקון? 3. האם החברה יכולה לטעון ש"הם היו עושים את זה יותר בזול" ולסרב להחזיר את הסכום המלא? תודה
שלום רב היום בימינו - הודעת דואר אלקטרוני נחשבת - במיוחד אם אישרו הקוראים, כי קיבלו את ההודעה. לעניין חב' הניהול החדשה - צריך לראות מה כתוב בחוזה לעניין זה. לכאורה עדיף לבקש את ההחזר מול חב' הניהול הקודמת - שחתמה מולכם. בהצלחה, www.behore.co.il
שאלות נפוצות:
שיר ש
נעמה אביגיל
אנונימי