לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
חא

ירידת ערך מנזילות מתמשכות במכירה אגב גירושין

בית המשפט קבע: ירידת הערך קרתה במכירת הנכס. לכן, כיוון שהגרושה קנתה, ירידת הערך מתאפסת, גם אם הדירה סבלה מרטיבות מהגג של הרכוש המשותף כ-4 שנים. עוד קבע: לא עשיתי להקטנת הנזק. אך פעלתי לבצוע איטום מקיף. לא היתה הסכמה אלא לעבודה חלקית שלא צלחה. המפקחת פסקה בהסכם פשרה שנציגות הבית תתקן. זו לא בצעה עבודה שצלחה. התראתי שוב ושוב. פניתי לתגובת הדיירים והתראתי שוב. האם סביר שבית המשפט יטיל את כל האחריות עלי כי תבעתי על ירידת ערך והתיקון, כ-40000 ש״ח, היה יכול לפתור את הבעיה בפחות מרבע סכום התביעה? הסברתי שהיו מתקנים על הגג המשותף כמו מזגן ותשתיות חשמל ומים שחייבו שיתוף פעולה עם הנתבעים וזו לא היתה. מה סיכויי בערעור למחוזי?

item.Author מנהל הפורום עו"ד יואב סלומון

שלום רב, אתה שואל על סבירות פסק הדין ועל סיכויי הערעור. לא ניתן לענות על שאלה כזו בלי לבדוק את כל התיק, לרבות כל המסמכים וכל הראיות שהוצגו בפני המפקחת. מי שינסה לענות לך בלי בדיקה כזו אינו רציני.

item.Author מנהל הפורום עו"ד יואב סלומון

שלום רב, אי אפשר להעריך סיכויי ערעור בהסתמך על תיאור העניין, גם אם יהיה מדויק. כדי להעריך סיכויי ערעור צריך לעבור על כל התיק שהיה בפני בית המשפט, כולל המסמכים, חוות הדעת, התצהירים, הפרוטוקול והסיכומים.

forum moderator שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום ליקויי בניה