open the search panel
close the search panel חפש

עורכי דין לפי תחום

    פורומים

      לדעת יותר - מדריכים משפטיים

        משרדי עורכי דין

          • 22 בפברואר 2018

            התנהלות מול קבלן שמבצע תיקונים בצורה לא מקצועית

            שלום מדובר בדירה חדשה בת 3 חודשים מקבלן שסובלת מרטיבות בחדר השינה. הקבלן מגיע כל פעם ומורח סיליקון פעם בחיפוי החיצוני ופעם במרפסת שמש ונראה כי הוא מגשש באפלה. כרגע הפנלים מראים רטיבות והפרקט התנפח. ושוב הקבלן אומר בוא נחכה שזה יתייבש או נחכה לגשם הבא.
            התייעצתי עם מהנדסים שטוענים שבשלב זה כאשר רואים כבר רטיבות חייבים להרים את הפרקט והריצוף ולבדוק את השומשום מתחת לריצוף ולהחליף במידת הצורך.
            העניין הוא שהקבלן מתנהל בקמצנות ולא מוכן להשקיע כסף כדי לפתור את הבעיה בהקדם.
            כיום יש טכנולוגיות כגון מצלמה טרמית שיכולות ללא גרימת הרס למצוא את מקור הבעיה.
            שאלותיי הן:
            1. כמה פעמים הקבלן יכול למרוח אותי עם "כאילו" תיקונים וחוסר מקצועיות?
            2.במידה וצריך להחליף את הפרקט כי ניזוק האם הקבלן אמור לשאת בהוצאות? כולל פירוק והרכבה?
            3. במידה ויש ארון קיר שצריך להזיז האם הקבלן צריך לשאת בהוצאות ההזזה?
            4.כמה מיילים אני צריך לשלוח לפני שאני מבצע את התיקון בעצמי כמו שצריך ואוכל להיות מגובה משפטית?
            5. האם אני יכול להזמין בדיקה עם מצלמה מקצועית ולאחר הוכחה כי קיימת נזילה לדרוש את ההחזר מהקבלן?

            תודה מראש.

            22 בפברואר 2018
          • מנהל הפורום עו"ד יואב סלומון 28 בפברואר 2018

            שלום רב,
            אי אפשר לענות לשאלותיך במסגרת זו, ועל מנת לקבל תשובה עליך לערוך התייעצות במסגרתה עורך הדין יראה את כל המסמכים ויקבל את כל העובדות.
            על כל פנים, העקרון הוא שעליך לאפשר לקבלן לתקן את הליקויים ורק אם מתברר כי הוא אינו רוצה או לא יכול לתקן יש לך זכות לתיקון עצמי. על פני הדברים נראה שבמסגרת הזמן הקצרה עד כה תתקשה להוכיח כי הקבלן אינו יכול לתקן את הליקויים.

            28 בפברואר 2018
          • 28 בפברואר 2018

            בדיקה נא להתעלם

            28 בפברואר 2018
          forum moderator שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
          close the form