zap group mishpati logo

מקרה של חקירה פרטית בגירושין בין בני זוג

בהליכי גירושין בין בני זוג, חקירה פרטית יכולה להטות את המאזניים בצורה אקוטית לטובת אחד מבני הזוג, למשל אם מתגלית בגידה. כך במקרה שלפניכם

30.11.20
תאריך עדכון: 30.03.24
6 דק'
מקרה של חקירה פרטית בגירושין בין בני זוג

הסיפור התחיל לפני כשנה וחצי בעיר רמלה כאשר שני בני זוג ממשפחה מכובדת ומוכרת בעיר מהמגזר הערבי - רופא משפחה ותיק וסגנית מנהלת בבית ספר - נקלעו לסכסוך.

הסכסוך פרץ כאשר ערב אחד לאחר שחזר הבעל מעבודתו, הוא התעסק עם הנייד שלו ובגלילת המסך למעלה הופיעו מספר תמונות של בחורות חשופות. האישה, שהבחינה בתמונות, הרימה את קולה מול בנם הקטן בן ה-16. הבעל ביקש מהאישה שתהיה רגועה, הסביר לה שאינו מסתכל על התמונות והזהיר אותה שלא לדבר ככה ליד בנו, שכן הדבר מאוד מבייש אותו.

האישה המשיכה להרים את קולה ולהתפרע, הבעל הרים גם הוא את קולו, ובין בני הזוג התרחשו חילופי האשמות, גם על רקע ריבים מהעבר. בלהט הדברים, הבעל איבד את עשתונותיו והרים את ידו על האישה. לדברי הבעל, אירוע כזה מעולם לא התרחש בעבר והוא התנצל על כך.

הבעל הרופא נלקח לתחנת המשטרה מול עובדיו ומול הלקוחות בקליניקה שלו, שגם נראו בהלם מהאירוע

מעצר ונקיטת אמצעים משפטיים מצד האישה

יום למחרת יצאה האישה לעבודה כשהיא עדיין כעוסה ופגועה. הבעל, כמנהגו מדי יום, הלך לעבודתו במרפאה. במהלך היום נשמעו לפתע נקישות בדלת המרפאה והופיעו שני שוטרים, שהודיעו לבעל כי הם באו לקחת אותו למעצר. הבעל היה בהלם מוחלט ולא הבין מה קרה. יש לציין כי הוא אדם ללא עבר פלילי ודמות מאוד מכובדת וידועה. הבעל נלקח לתחנת המשטרה מול עובדיו ומול הלקוחות שלו, שגם נראו בהלם מהאירוע.

כשהגיע לתחנת המשטרה הוסבר לבעל כי הוא עצור בגין אונס, אלימות, איומים והתעללות באשתו במשך 20 שנים. הבעל שכר שני עורכי דין ושוחרר ממעצר לאחר מספר שעות עם הגבלות חמורות, לרבות צו הרחקה מאשתו, שעברה להתגורר אצל הוריה בצפון הארץ.

בתחילה פנה הבעל לחוקר פרטי שהכיר כדי לבדוק מה עומד מאחוריי התלונה שהגישה עליו אשתו, שכן ידע כי לא היו דברים מעולם, מלבד התקרית שקרתה ביניהם ביום האירוע. הבעל חשד שלאשתו יש גבר אחר בחייה. החוקר הפרטי שהכיר את הזוג גיחך כלפיו ולמעשה ביטל את דבריו. הוא אמר שחבל על הכסף ואין סיכוי שלאשתו יש מאהב.

לזוג היו נכסים רבים בעיר וכן כספים וחסכונות בחשבון הבנק ועל הפרק עמדו בערך 12 מיליון שקל שעל פי החוק, אם בני זוג מתגרשים, הכסף והרכוש מתחלקים שווה ושווה בין השניים.

לאחר כשבוע ימים הבעל החליט לפנות לחוות דעת נוספת ופנה למשרד החקירות הח"מ. לאחר כחצי שעה, החוקרים במשרדנו הגיעו לפגישה עם הבעל ומיד החליטו להתחיל במעקבים אחרי אשתו, באישור הבעל, על מנת לבחון את התנהלותה השוטפת של האישה ולהתחיל להבין את התמונה.

האישה והבחור, קרוב המשפחה, הגיעו לחוף הים בהרצליה. הם אחזו ידיים וישבו לאכול במסעדה. כשסיימו את ארוחתם, התנהגו כזוג מאוהבים, התנשקו. הכל תועד במצלמות החוקרים

המעקב אחרי האישה

היה קושי רב לאתר את המיקום הנכון למעקב, שכן האישה עברה להתגורר עם הוריה בכפר ערבי.  לאחר שלושה ימי מעקב, החוקרים הבחינו שהאישה משוחחת ללא הפסקה בטלפון הנייד בזמן שהיא יוצאת לערוך קניות או סידורים, וכן שמו לב כי פאנל הנייד שלה הוא בצבע לבן. הם התקשרו אליה בזמן שדיברה בטלפון וכך ראו שעל אף שנראה שהיא משוחחת בטלפון, לא קיבלו הודעה או צליל של שיחה ממתינה.

לאחר מספר רגעים, האישה הוציאה נייד נוסף מהתיק שלה עם פאנל בצבע שחור, וכך הם גילו כי היא מחזיקה שני מכשירי טלפון. בשיחה עם הבעל הוא אמר כי מעולם לא ידע שיש לה שני מכשירים טלפון ניידים ולא שמע על כך. דרך חקירות נוספות שביצעו בטלפון הנייד של אחותה של האישה, הצליחו החוקרים לאתר את מספר הנייד הנוסף של האישה.

באחד מימי החקירה, ביום שבת בבוקר, עקבו החוקרים אחרי האישה בעת שערכה קניות ובמהלך המעקב הבחינו בה משוחחת עם בחור. לאחר מספר דקות שיחה, בזמן שהם שומרים על מרחק זה מזו, הבחור נכנס לרכבו ונסע וגם האישה נכנסה לרכבה ונסעה לביתה.

בשלב זה התפצלו החוקרים והמשיכו במעקב מקביל אחרי הבחור. לאחר שעתיים נסיעה הגיע אותו בחור לביתו ביישוב מרוחק בדרום הארץ. לאחר ביצוע חקירות רבות אודות אותו בחור, עלה כי הוא מנהל ברשת קמעונאית ושם משפחתו זהה לשם משפחתה של האישה. בדיקה ראשונית העלתה כי הם בני דודים בני אותו גיל.

משפחתו של הבחור מתגוררת סמוך לבית משפחת הוריה של האישה ובשל כך לא ידעו החוקרים אם הם רק מכרים קרובי משפחה, או שיש קשר אחר בין השניים. לאחר שבוע ימים של מעקבים, האישה נסעה יום אחד לבית אחותה. לאחר כשעה וחצי, היא ואחותה יצאו מהבית ונסעו למרכז ברכבה של אחותה.

השתיים הגיעו למרכז הדרכות של רופאים לטובת הדרכה שנקבעה מראש לאחותה. לפתע, החוקרים זיהו את רכבו של הבחור בדרכו לחניה ממול וראו אותו נכנס לבניין לאחר שמסר לשומר את פרטיו. החוקרים הבינו כי גם הוא נרשם להדרכה כיוון שהוא רוקח במקצועו וההדרכה מיועדת גם לו.

לאחר מספר דקות, הנשים יצאו מהבניין, נכנסו לרכבו של הבחור ושלושתם נסעו יחד מהמקום. האישה והבחור הגיעו לחוף הים בהרצליה. הם אחזו ידיים וישבו לאכול באחת המסעדות. כשסיימו את ארוחתם, התנהגו כזוג מאוהבים, התנשקו תוך כדי עצירות בזמן הנסיעה והמצלמה של החוקרים תיעדה הכל. גם כשהגיעו לחניון בשעות הערב, ישבו ברכבו של הבחור והתנשקו במשך דקות ארוכות. כל זה תועד כמובן על ידי החוקרים, שהמתינו להם בחניית הבניין בידיעה שיחזרו לשם כדי לאסוף את הרכב הנוסף שחנה במקום.

בשלב זה הבעל עודכן בממצאים החדשים. כך הוא הבין שבמשך חודשים ארוכים אותו בחור, שהיה קרוב משפחתה וחבר ילדות של האישה, חיזר אחריה. האישה, שהיתה זקוקה לאהבה כנראה, הסכימה לחיזוריו של הבחור ויחסיהם הפכו לרומנטיים. הכל תועד ונסגר לתיק חקירה, שלא השאיר מקום לספק.

משפחתה של האישה הציעה לבעל לשים הכל מאחור ולשמור על כבודה של אשתו בתמורה לכך שיקבל את כל רכושם של בני הזוג ללא חלוקה לאישה, ומה שייתן מרצונו הטוב ייחשב לטובה גדולה

תוצאות ודו"ח החקירה

לאחר מספר ימים הוגש דו"ח החקירה לבעל, שמיהר לכנס את משפחתה של האישה כדי לנקות את שמו הטוב ולהראות להם כי כל הרפש שהושלך עליו היה רק כדי לכסות על רומן סוער של אשתו ולהסיח את הדעת ממנו.

מקרה של חקירה פרטית בגירושין בין בני זוג(1)

המשפחה המורחבת קיבלה את הממצאים בהלם מוחלט. לאחר דיונים רבים הוצע לבעל לשים את הכל מאחור ולשמור על כבודה של אשתו בתמורה לכך שיקבל את כל רכושם של בני הזוג ללא חלוקה לאישה, ומה שייתן מרצונו הטוב ייחשב לטובה גדולה. מכל המיליונים שהיו רכושם המשותף של הצדדים, הבעל השאיר 500 אלף שקל בלבד לאישה ויצא לדרכו החדשה.

לסיכום, חקירה פרטית בגירושין בין בני זוג יכולה להיות משמעותית מאוד. על אף שבתי המשפט קובעים חלוקה שוויונית של רכוש בין בני הזוג, כאשר יש בגידה של אחד הצדדים, הדבר יכול להטות את כף המאזניים נגדו בגין שיקולים אחרים של שם טוב ולחץ משפחתי, כמו במקרה זה. 

* משרד קואנטין חקירות מתמחה בביצוע מעקבים מכל הסוגים בכל רחבי הארץ. לאתר משרד קואנטין חקירות - ליחצו כאן

קואנטין חקירות פרטיות

קואנטין חקירות פרטיות

לא כל אחד יכול להיות חוקר – את עבודת הבילוש תשאירו למקצוענים! קואנטין חקירות פרטיות, עם נסיון של מעל 20 שנה, מתמחים במעקבים ופועלים 24/7 בכל הארץ כדי לחשוף את האמת.

האם מאמר זה עזר לך?

ZAP משפטי
צרו קשר
שם*
אימייל*
טלפון*
סיבת הפנייה
מאמרים נוספים
קואנטין חקירות פרטיות

לקבלת ייעוץ מעורך דין השאירו פרטים

שם*
אימייל*
טלפון*
סיבת הפנייה