כרטיסי ביקור והפרת חובת אמון
דני
דניאלהסער שלום, שותף שקיבל לידיו בנאמנות את העסק שלי במשך כשלוש שנים, חילק ללקוחות שלי (שהועברו לטיפולו בתקופת העדרותי מהעסק), כרטיסי ביקור שלו, במקום את שלי, על אף שהוא התחייב בחוזה ביננו לשמר את המוניטין של העסק שלי על שמי, ועל אף שדאגתי מראש לכרטיסי ביקור עם שמי. בפועל לאחר שחזרתי לעסק, לא נשארו לי כמעט לקוחות מאילו שהועברו ל"שומר העסק" והיה עלי לבנות את העסק מאלף, למזלי עשיתי זאת היטב עם המון כוחות ומאמץ. האם יש לי עילה כנגד ה"שותף", בגין עוולה מסחרית כלשהיא, והאם יש הכרח להוכיח נזק, או שקיים פיצוי בגין התנהלות זו ללא צורך בהוכחת נזק? אודה לתשובתך.