הגנה על רעיונות
סער
סער גרשוני, עו"דעופר שלום, הפיתרון היחידי שנראה לי הוא לא לפרט לקוח את מהות הפיתרון ותיאור מפורט של התהליכים "ברחל ביתך הקטנה", אלא, להישאר ברמה של עקרונות. לאחר חשיפת הרעיון, אין דרך אפקטיבית לבדוק האם הלקוח עשה שימוש ברעיון, מה גם שלקוח לא יסכים לחתום על מסמך סודיות ואי תחרות. בכל מקרה יש כאן מתח בין הרצון שלך לא לחשוף רעיונות ודרכי פעולה ללקוח לעומת הרצון לקבל את הלקוח הפוטנציאלי. חשיפת המידע צריכה להיות בנקודת האיזון. בהצלחה