מנהלי הפורום

ד"ר יובל חן
עו"ד ד"ר חן החל ללמוד משפטים בשנת 1988 באוניברסיטת מנהיים בגרמניה וביולי 1994 הוא סיימם ועמד בהצלחה "בבחינה הממשלתית הראשונה במשפטים" (הלימודים מוכרים ע"י משרד החינוך והתרבות בישראל כלימודי תואר שני). בינואר 1995 החל בחיבור עבודת דוקטורט בפקולטה למשפטים של אוניברסיטת פרנקפורט. לאחר 5 שנים של מחקר אינטנסיבי, הגיש בינואר 2000 עבודת הדוקטורט. ביוני אותה שנה עבר עו"ד ד"ר חן בהצלחה את בחינת הדוקטורט וקיבל את התואר "ד"ר למשפטים" מאוניברסיטת פרנקפורט. עוסק בייעוץ משפטי במישור היחסים ישראל-גרמניה וההפך, וכן ישראל עם ארצות דוברות גרמנית, הוצאת אזרחות גרמנית לצאצאי "הייקים" וליווי משפטי, איתור נכסים והשגת מימון לרכישת נדל"ן מניב בגרמניה וכן רכישת דירות בברלין. מייל [email protected]
אזרחות לדור רביעי באופן עצמאי
שלום, השאלה שלי פונה לחוק המאפשר השבת אזרחות לצאצאי אזרחי גרמניה שנשללה אזרחותם מהנאצים. האם זה משנה אם האזרח הגרמני היה גבר או אישה? והאם זה בכלל אפשרי להגיש את הבקשה באופן עצמאי כ"דור רביעי"? האזרחים הגרמנים היו הוריה של סבתי מצד אבי.

קיימים מקרים, בהם זה מאד משנה, האם האזרח הגרמני היה גבר או אשה ויש מקרים שאין לכך משמעות. "דור רביעי"' העומד בקריטריונים יוכל לקבל אזרחות גרמנית. לפרטים נוספים www.henadvoc.com