• 23 באוקטובר 2013

    רהיטים

    קניתי לפני כ-3 חודשים רהיטים בחנות של אלי דוד בצ'ק פוסט( פינת אוכל,כורסה וארון)
    בפינת אוכל הביאו לי בפעם הראשונה בכלל משהו אחר ,בפעם שניה את הכסאות שלא הזמנתי, בפעם השלישית כסאות שהזמתי אבל בנהם כסא אחד פגום.לגבי הארון נראה שהוא בככל סוג ד' .כשה הרכיבו את הארון הפלטה העליונה לא מגיע עד הסוף ויש פתח קטן,הדלתות במסילות לא זזות בצורה תקינה.אחרי הרבה שיחות עם החנות (מזכירה בשם חנה)בא מרכיב ואמר שהוא לא יכול לסגור את הפתח למלה והלך. עכשיו אני שיבאו לטפל בדלתות .
    הסיפור הזה נמשך כבר יותר מידי זמן ואני לא יכולה ליהנות מהריהוט החדש. האים ניתן להגיש תביעה ??

    23 באוקטובר 2013
  • 27 באוקטובר 2013

    רהיטים

    שלום אלה ותודה על פנייתך.
    תקנות הגנת הצרכן העוסקות בביטול עיסקה
    שוללות את האפשרות לבטל עיסקה ולקבל החזר כספי בגין ריהוט שהותקן בבית הלקוח
    אך מאחר והתגלו בהתקנה ובייצור מספר רב של אי התאמות
    אשר אינן לשביעות רצונך נראה כי אכן יש לך עילת תביעה.

    בהצלחה, משרד עו"ד רענן בשן

    27 באוקטובר 2013
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?