הזמנת מגף מרנואר שלא סופק
הזמנתי מרנואר מגף שעולה מאה ש"ח לפני שבועיים. אמרו לי שההספקה שלו 4 ימים, הגעתי לאחר שבוע ואמרו לי שהמגף לא הגיע וכנראה שזה בגלל שהנהג נעדר מעבודתו באותו שבוע ושיבדקו לי זאת. הבנתי שטעויות יכולות מתרחשות ולא כעסתי כי המוכרת הבטיחה לחזור אליי עם תשובה אך זה לא קרה! הלכתי היום כעבור שבוע מבלי שאף אחד טורח לעדכן אותי ואמרתי למוכרת שעבר המון זמן והיא הבטיחה שתחזור אליי. עכשיו היא מתקשרת ואומרת לי שהמגף הוזמן מבת ים אבל הייתה טעות ןהוא לא הגיע אבל גם אין אותו במלאי.. היא הציעה לי החזר כספי של 100 ש"ח אבל זה כבר לא העניין של המאה אלא העצבים והזלזול שהם לא יצרו איתי קשר שבועיים ונפהפו טותי ורק אחרי שאני הגעתי ואני לא מבאר שבע וממש התאמצתי הם הודיעו שהמגף איננו. אני רוצה לתבוע על עוגמת נפש, חוסר אחראיות וזלזול בי. כמה כסף ראוי לבקש? האם זו סיבה טובה לתביעה?