תביעה נגד תאגיד המים - פורום תביעות קטנות

שאלה חדשה
  • זוג מרמת גן

    נשלח ע"יזוג מרמת גן 16:10, 7 במרץ 2014

    שלום רב משהוקם תאגיד המים ברמת גן עודכנו מספר הנפשות בדירה ל-2 בעוד אנחנו 5 נפשות, בחודשיים הראשונים מההקמה ניסינו לעדכן את מספר הנפשות וזה לא עלה בידנו. המוקד קרס מפניות (והיו על כך גם כתבות בעיתונים המקומיים) ולמרות שניסינו מספר פעמים להשלים את התהליך ואף שלחנו פקס בו צילום ת.ז עם הספח - העדכון לא בוצע (כי לא הצלחנו להשיג המוקד כדי לוודא הגעתו של הפקס). בסופו של דבר התייאשנו והפסקנו לטפל בנושא (גם מסיבות אישיות של לידה וכל העומס שכרוך בתינוק קטן שנוסף למשפחה). אנו מעוניינים לשלם את חובנו עפ"י מספר הנפשות שאנו, אך התאגיד מסרב לעדכן רטרואקטיבית את מספר הנפשות בטענה שאין לנו אסמכתאות על כך שניסינו לעדכן מולם את מס' הנפשות. האם יש לנו עילה לתביעה? אנחנו מבינים שהחוק היבש עומד לטובתם אך יש כאן עניין של חוסר צדק הן בשל כך שעדכון הנפשות ל-2 היה חד צדדי והן בשל כך שההתנהלות שלנו בנוגע לעדכון הייתה בגדר מאמץ סביר בעוד היה קושי אמיתי להשלים התהליך בעת הקמת התאגיד - ולמרות זאת התאגיד לא לוקח אחריות על כך ואין נכונות לבוא לקראתנו. במידה ואין עילה לתביעה, האם העמותה להגנת הצרכן או גופים אחרים דומים יכולים לסייע לנו, או שהמלחמה אבודה מראש?

    השב
  • 08:51, 25 במרץ 2014

    שלום ותודה על פנייתך.
    עדיף להקליט שיחה עם מוקדן במהלכה הוא מודה שהמוקד קרס ו/או לא נתן מענה מספק.
    לאחרונה הוסדרו כללים בנוגע למתן שירות מהיר מצד מוקדי תאגידי המים, בדקו את הנושא לעומק.

    בהצלחה,
    משרד עו"ד רענן בשן

    תגובה
בתי המשפט לתביעות קטנות נועדו לבירורן של תביעות כספיות בסכומים נמוכים יחסית, באופן מהיר ופשוט.  בפורום נשיב על שאלותיכם בענייני תביעות קטנות, התנאים להגשת וניהול תביעה קטנה, סכומי התביעה, עילות התביעה הנידונות במסגרת בית המשפט לתביעות קטנות, וכן, עניינים מרכזיים בתביעות קטנות, כגון, צרכנות, שירותים, סוגי התקשרויות וסוגי עסקאות, ביטול עסקאות, סכסוכים  וכיו"ב.