הטעייה של חברת נופש
ניל
נילי הזמנו נופש לכרתים למשך מספר ימים במלון 4 כוכבים על ידי הדקה ה- 90, כשהגענו למקום התברר שהוא הרבה פחות, באתרים מופיע לרוב כשלוש כוכבים ומצאנו גם 2. רמת הנאתנו נפגמה, בפניינתנו לחברה אמרו שהספק הוא קווי חופשה ותשובתם שאינם אחראים למה שהמלון נותן, אמרתי שאני עשיתי עסקה עם הדקה ה-90 ולא מכירה את קווי חופשה, והנאתי נפגמה הן בשירות, בחדרים, באוכל, ברעש במלון, רמת ניקיון . והם מתנערים מכך - מה לעשות?