• 19 במאי 2014

    שירות גרוע ומרגיז

    שלום לי קוראים אלדד ולפני כחודש פתחנו קריאה לשרות למכונת כביסה שרכשנו ויש לה עדיין אחריות, לקח לנו כיומיים להצליח ליצור קשר עם שירות לקוחות, לאחר שתפסנו אותם קבעו לנו טכנאי שיבוא שבוע וחצי ממועד הקריאה, יום לפני הקריאה קיבלתי הודעה בסמס שטכנאי יגיע מחר בין השעות 12-16, כמובן שאשתי נאלצה לקחת יום חופש מעבודה לצורך משימה זו. ביום שלמחרת בשעה 15:30 התקשרתי למוקד לברר מה עם הטכנאי, והוא יצר איתי קשר בטלפון , הוא שאל מה התקלה בפעם העשרים שהסברנו לכל מי שרק רצה להקשיב משירות הלקוחות. הטכנאי קבע דרך הטלפון שזה ה"כרטיס" של המכונה ואמר שזה לא יעזור שהוא יגיע כי יודע בוודאות שזה ה"כרטיס". עוד הוא אמר שהיום יום חמישי והוא יזמין רק בתחילת שבוע הבא את הכרטיס מהמחסן וברגע שזה יגיע הם יתאמו לנו שוב טכנאי. חיכינו בסבלנות עד אמצע שבוע ושלא קיבלנו שוב התקשרנו ואז אמרו לנו שאין את החלק בארץ וצריך להזמין מחו"ל (בטוח שאין עוד מכונות כביסה כמו שלנו במלאי עם "כרטיסים" למיניהם בתור חלקי חילוף). קיבלנו את התירוץ העלוב לבינתיים וחיכינו, ושוב שיחות עם נציגי שירות ואפילו באיזה שהו שלב אף הצלחנו לדבר עם מנהל שאמר שיגיע החלק נתאם לכם טכנאי. ב 14.5 התקשרו אליי ואמרו שהחלק יגיע לקראת סוף שבוע ושהם רוצים לתאם טכנאי ליום שני 19.5 קיבלתי ב18.4 שוב תזכורת בסמס שטכנאי יגיע ב 19.5 בין השעות 12-16 שוב אישתי נאלצה לקחת חופש למטרה זו. היום ה 19.5 בשעה 8 וחצי בבוקר התקשרו להגיד לנו שהחלק עדיין לא הגיע והטכנאי שוב לא יגיע והם יודיעו לנו מתי הוא יגיע. שאלתי היא האם אני יכול לתבוע אותם על הפסד ימי עבודה כמו כן פיצוי על כל החודש הזה ללא שירות או מענה תחליפי?

    19 במאי 2014
  • 20 במאי 2014

    שירות גרוע ומרגיז

    אלדד שלום ותודה על פנייתך. בהתאם לתיקון מס' 24 לחוק הגנת הצרכן הידוע בכינויו כ"חוק הטכנאים" איחור בהגעת טכנאי מזכה בתשלום פיצוי. במקרה שלך בוטלה הקריאה לאותו היום בשעה 08.30 בבוקר למרות שבהתאם לתיקון החוק היה עליהם להודיע לך על ביטול הביקור עד לשעה 20.00 בערב שקדם למועד שתואם. לעיונך מידע לגבי חוק הטכנאים וזכאותך לפיצוי: http://www.moital.gov.il/NR/exeres/CCFFCCB5-74F8-4217-8585-B79DB2F4E72D.htm בהצלחה, משרד עו"ד רענן בשן

    20 במאי 2014
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?