משפטי– זאפ
משפטיפורומיםתביעות קטנותלא קיבלנו הודעה בגין הקדמת טיסה
חזרה לפורום

לא קיבלנו הודעה בגין הקדמת טיסה

אפר
אפרת ביטון

שלום, מבקשת לברר מהם זכוייותי במקרה להלן: נסענו לקוס יוון זוג + 3 ילדים. נרכשה טיסה מה-17 לחודש ועד ה-22 לחודש בשעה 18:15. יומיים לאחר שהותינו בחו"ל נגנב לי הטלפון הנייד שהיה אמצעי ההתקשרות היחיד שלנו. זכרתי כי ע"ג הכרטיס רשום כי יש לבצע בדיקה (אישרור) של החזרה 72 שעות לפני הטיסה וזה הדבר הראשון שעשינו. חיפשנו מישהו שיאפשר לנו להשתמש במחשב שלנו ווידאתי שאין שינוי ואכן לא היה. ב-22 לחודש הגענו לשדה התעופה בקוס בשעה 16:00 וגילינו שאין טיסה. התחלנו לבקש בשדה שיאפשרו לנו להשתמש באחד המחשבים לבירור פשר הנושא. לאחר כ-שעתיים של הסתובבות שם איפשר לנו אחד מהממשרדים שם (ברינקס). רק אז, דרך השותפה של בעלי שהתקשרה עבורינו לחברה לברר את הנושא הסתבר שהטיסה הוקדמה ל-22 לחודש לשעה 14:00 במקום 18:15. כתוצאה, נאלצנו לרכוש כרטיסים הלוך ושוב לארץ ב-1000$ ולמצוא מקום לינה ל-2 לילות נוספים. מהי אחריות חברת הנסיעת במקרה זה שכן ע"פ ביטוח ישיר הנושא אינו מכוסה. לעזרתך אודה,