משפטי– זאפ
משפטיפורומיםתביעות קטנותתנור חדש שממתין לטכנאי פל-רום
חזרה לפורום

תנור חדש שממתין לטכנאי פל-רום

ארי
אריה הקן

שלום במהלך מרס 2015 רכשתי תנור 'סאוטר' מאלקטרה. בתנור נתגלו ליקויים רבים בין היתר במהלך הכנות ביום ו' התפוצצה זגוגית הדלת ומוצרים הושלכו לפח. באישור 'פלרום' המושמצת רבות הוחלט מיוזמתם (להפתעתי - וכנראה שישנה סיבה) להחליף את התנור. אלא מאי - התנור הורכב לא כנדרש, הטכנאי שהגיע לא הגיע מוכן להתקנה, והתנור סופק ללא רגליות מתאימות. הטכנאי התחייב להגיע בתחילת השבוע ולטפל בתנור- כמובן, לא דובים ולא יער. למרות פניותיי הרבות בפקסים ובמיילים לכל הגורמים עדיין לא נפתרה הבעיה. ניסיתי לפנות להנהלה אבל משום מה הם חסויים. בידי תמונות רבות והקלטת שיחות של כל מהלך העניינים. מה שהכי מעצבן שרק עכשיו גיליתי שהפקס שאליו שלחתי אינו של 'אלקטרה' אלה של 'פלרום' המציגים עצמם כ'אלקטרה' ולא כקבלן משנה גרוע וכעת אני מבין את הזלזול. לצערי רק עכשיו אני רואה את כמות התלונות על 'פלרום' וחבל שכך משום שהם עושים מוציאים לאלקטרה שם רע.