הטעייה בנוגע למצב מוצר שנרכש דרך יד2
דבו
דבורהשלום, רכשתי מיטה דרך יד2, בעלות של 400 שח. כיון שאיזור המכירה לא היה באיזור מגורי, לא היה באפשרותי להגיע לראות את המיטה לפני ביצוע הרכישה, וווידאתי עם המוכרת את מצבה. הבהרתי לה שחשוב לי מאד שהמיטה תהיה במצב מעולה, ללא שריטות, כתמים, חבלות ופגמים בצבע. היא הבטיחה לי מספר פעמים שאכן זהו המצב. לאור האימון שהיא שידרה, החלטתי לבצע את הרכישה, ואף הזמנתי הובלה בסך 350 שח לצורך ההעברה. אולם, כשהמיטה הגיעה נוכחתי לראות שהמצב שונה לחלוטין. יש כתמי חלודה ופגמים רבים, ובמצב זה אין בכוונתי לעשות כל שימוש במיטה. היא מאוחסנת במחסן. ועלי לרכוש מיטה אחרת. אודה לכם אם תוכלו לייעץ לי בנוגע לזכויותי ולדרכי הפעולה העומדות לרשותי. תודה.