תיקון מכשיר נייד במסגרת האחריות- חוק הגנת הצרכן
שלום, מסרתי טלפון נייד לתיקון במסגרת האחריות לסניף רשת שבה קניתי את המכשיר (ב- 01.12.15) נמסר לי שהתיקון מתבצע אצל היבואן לכן הטלפון ישלח אליהם לתיקון. שאלנו כמה זמן לוקח כל התהלך לכל היותר, נמסר בתשובה עד 10 ימי עבודה. שאלנו ליתר בטחוןהאם חג חנוכה נחשב לימי עבודה, נמסר שכן, אלה ימי עבודה לכל דבר. מאז עברו להם כבר 17 ימי עבודה ועד עכשיו אני לא מצליחה לקבל את הטלפון בחזרה. בפניה לחנות בה מסרתי את הנייד אומרים שעדיין בתיקון ולא יודעים להגיד מתי בדיוק יחזירו אותו. בניסיון לפנות אל המעבדה שבה כביכול התקבל הטלפון לתיקון בהתחלה לא ידעו בכלל על מה מדובר... ואחרי כמה ימים ואם לדייק אתמול 20.12.15 נמסר בתגובה שהטלפון רק התקבל אצלם בתאריך 17.12.15. השאלה איפה היה הטלפון כל הזמן הזה אף אחד לא יודע לענות. השאלה שלי כרגע מה ביכולתי לעשות? אם הובטח לי לקבל את הטלפון תוך 10 ימי עבודה ולא קיבלתי אותו ואין לי מושג מתי ואם בכלל אקבל אותו בחזרה...ובינתיים אני בלי טלפון, כי הם לא נותנים טלפונים חילופיים עם התיקון מתבצע במסגרת האחריות. תודה מראש על המענה.