הטעיה צרכנית והפעלת השפעה בלתי הוגנת כלפי לקוח
נופ
נופרשלום, לאחרונה ראיתי שעסק של חנויות פלאפונים וקונסולות ביהוד מטעה משתמשים באופן בוטה דרך עמוד הפייסבוק שלו (אם זה לגבי יבואן רשמי של מכשיר מסוים, או שאם משתמשים יקנו דגם X זה לא יעבוד להם בארץ, מה שממש לא נכון מנסיון) פניתי אליהם באפליקציית המסנג׳ר של הפייסבוק ואמרתי להם שהם מטעים לקוחות, לאחר מכן הם ענו לי ״אנחנו לא מטעים, אם תוכיחי לנו תקבלי מכשיר במתנה״, כמובן שהוכחתי להם והם הודו שהם טעו והטעו אך כמובן שסרבו לתת מכשיר במתנה כפי שכתבו (הטעיה נוספת, הפעם הטעו אותי לאחר שהעמדתי אותם על טעותם. האם יש לי עילה לתביעה כנגדם?