מה מונע מהיבואן לא רשמי להחזיר לי את המכשיר מעבר מסגרת הזמן וגם לא תקין, למרות שהמכשיר באחריות? האם יש סנקציות משפטיות כלשהן שאפשר להשית על יבואן שמח
שלום רב. לפני 10 חודשים רכשתי מכשיר סלולארי בחנות באילת. בשהייתי בארצות הברית בחודש יולי נתקלתי בבעיות של המכשיר שהיה מתנתק כל 5 דקות והופיעו כתמים במסך המכשיר. הבעיה עם המכשיר גרמה לי בעיות כשטיילתי ברצות הברית כי המכשיר היה מתנתק וזה קילקל לי כל הטיול, לא יכולתי להזמין מלונות, למצוא דרך וכולי. כשפניתי למעבדה בארצות הברית נאמר לי שיש בעיה במכשיר ומכיוון שהוא באחריות מגיע לי מכשיר חדש. בחזרתי ארצה מייד פניתי לחנות שבה קניתי את המכשיר, לצערי התחלפו הבעלים. אך מאחר בירורים נאמר לי להפקיד את המכשיר לחנות MONI LINE באילת. הפקדתי את המכשיר ב30.07.17 והסברתי שיש ביעה במסך. לא סופק לי מכשיר חלופי על ידם. נאמר לי שזמן התיקון בין 4 ל21 ימים. כשהתקשרתי לחברה CELL NOWלברר מה המצב של המכשיר לאחר 4 ימי עסקים, נאמר לי שאי אפשר לדעת מה המצב העדכני, כי המכשיר נמצא במעבדה, ואין (לא לי ולא להם) שום דרך ליצור איתם קשר ולברר, ולהם אין שום תשובה בנוגע לכמה זמן התיקון אמור להמשך. יש לציין שלצערי מכשיר , אנשי קשר ומנותקת מכל העולם, לא יכולתי לתפקד ולעבוד בלי אנשי קשר וטלפון. כל פעם שניסיתי ליצור קשר עם החברה, ללא מענה, עף פעם לא ענו לי , מאחר מספר ימים מדי פעם ענו בווטסאפ אף הרב נשארתי בלי פעם לא קיבלתי מענה מתי המכשיר יהיה מוכן. רציתי כבר בעצמי לנסוע לתל אביב מאילת לאסוף את המכשיר אך, תמיד קיבלתי תשובה '' המכשיר לא מוכן''. רק מאחר 17 ימים קיבלתי תשובה : "יש בעיה במסך ולתקן אותו יעלה לי 1300 ש''ח". הבעיה היא בעיות היצרן ולא אני גרמתי אותה. על הבעיה הודעתי ביום שמסרתי את המכשיר. ביקשתי דחוף להחזיר לי את המכשיר. נאמר לי המכשיר נשלח כבר. קיבלתי את המכשיר רק 31.08.17, יש לציין שאף אחד לא טרח להתקשר ולהודיע שהמכשיר היגיע. הייתי צריכה לסבול ולחכות 33 ימים שיודיעו לי שיש בעיה במסך, כשהודעתי על כך ביום מסירת המכשיר.