לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
ניר

אנטנה על הגג

גיליתי שאצל השכן קיים מתקן גישה סלולרית. 1. האם מדובר באנטנה אשר מצריכה אישורים? 2. האם יש דרך בה אני יכול לקבל את האישור על כך? האם הוא חסוי או ניתן להגיע אליו? 3. האם בדיקת קרינה פשוטה אצלי יכולה להרגיע אותי בנושא או שאני צריך לפנות לחברה הסלולרית כדי לבדוק את עוצמות הקרינה? יש לציין כי אני לא מכיר את השכן ואין לי איתו כל יחסים בכדי לבוא ולשאול אותו את כל השאלות מה גם שלא בטוח שהוא ישתף עימי פעולה. תודה

item.Author מנהל הפורום עו"ד נבו למפל

שלום ניר ככלל, אנטנות סלולריות ומתקני גישה מצריכים אישורים והיתרים רבים ברבדים שונים. למשל, אישורים והיתרים הנוגעים לרישיון עסק, אישור בניית אנטנה בדירת מגורים, שימוש ברכוש המשותף, אם אכן אתה גר בבית משותף, אי יידוע הדיירים בבניין על הקמת המתקן. ביכולתך לפנות לעירייה בכדי לבקש את ההיתרים אשר לאורם הקים השכן את מתקן הגישה, אם קיימים כאלו. באשר לקרינה, ניתן לבצע בדיקה באופן עצמאי או על ידי חברת הסלולר במידה ותפנה אליה.לשיקולך. כמובן שככל שבדיקת הקרינה יותר מעמיקה היא יותר מהימנה. בהצלחה.

ניר

הבנתי תודה העניין הוא שהאנטנה ממוקמת כנראה 2 בניינים לידי (על פי מפת האנטנות). אין לי מושג אצל איזה שכן, מה שמו ובאיזה קומה הוא גר. איך אני יכול להגיע לפרטים האלה כדי לקבל את האישורים עליהם דיברת? האם המידע הזה חסוי? האם בעירייה יתנו לי פרטים או שישאלו בתור מה או מי אני מגיע? בכל מרה הזמנתי בודק קרינה לביתי.

item.Author מנהל הפורום עו"ד נבו למפל

שלום ניר לאור הכתוב, נראה כי ביכולתך לפנות לעירייה ולטעון את טענותיך בדבר אנטנה סלולרית ואת חששותיך. בהתאם לכך ביכולתך לבקש את האישורים וההיתרים מהעירייה בהתאם למיקום האנטנה, למשל למספר הבניין. ביכולתך לפנות אל העירייה גם במכתב. בהצלחה.

forum moderator שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום אנטנות סלולריות