• 16 במרץ 2014

    האם לתבוע את חברת ביטוח הסלולר?

    היי, רכשתי טלפון סלולרי דרך האינטרנט (חברה ידועה) וביטוח תיקונים בנפרד. לאחר 4 חודשים בלבד, הטלפון לא נדלק יותר. לא ידעתי על זכויותיי במסגרת אחריות יצרן ושלחתי לתיקון במעבדה דרך הביטוח. שם פתחו את הטלפון, אך לא תיקנו אותו (בטענה שהמס' הסידורי הפנימי שאמור להוכיח שהטלפון אכן שלי נעלם, דבר שלטענתם קורה כשהטלפון סופג זעזועים) והיפנו אותי חסרה לחברה ממנה רכשתי. כמובן שזו טענה שמכיוון שהנייד נפתח במעבדה אחרת שלא שלהם, אחריות היצרן לא תקפה (וגם שממילא לא הייתה תקפה כי אין את המס' בסידורי).
    השאלה שלי: האם לתבוע את חברת הביטוח? על כך שפתחה את המכשיר ולא שאלה אותי לפני כן כמה זמן הוא ברשותי, אם רק היו בודקים כמה זמן המכשיר אצלי ומפנים אותי מלכתחילה לספק, ייתכן והיה לי מכשיר שפועל. יש לציין כי הספק מפרסם בעמוד הראשי שלו את שירות התיקונים ולכן פניתי אליהם לפני כן (וחלילה לא בכוונה כפי שהספק טוען). האם יש מקום לתבוע גם את הספק?

    16 במרץ 2014
  • מנהל הפורום עו"ד נבו למפל 30 במרץ 2014

    האם לתבוע את חברת ביטוח הסלולר?

    שלום רב
    ככלל קיימת אחריות גם ללקוח לדעת בדבר אחריות התקפה אליו, כדוגמת היצרן או החברה.
    המלצתי הינה כי תפני במכתב בדואר רשום אל הצדדים הרלוונטים שציינת ופרטי את נסיבות המקרה במטרה להגיע לעמק השווה.
    בהצלחה.

    30 במרץ 2014
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?