משפטי– זאפ
חזרה לפורום

מוצר פגום

ג'נ
ג'ניה

שלום, רכשנו שידה + מיטה לתינוק. נאמר לנו שאם יש מי שיוביל לנו עדיף לחסוך טת שמי ההובלה וכך עשינו. בעלי הוביל את השידה והמיטה לבית לא לפני שהראו לו את המוצר בבית העסק והחתימו אותו שהמוצר בסדר. אך הוא רק ראה אותו ולא בדק לפרטים. כשהגיע לבית ראינו שהמגירות השידה לא נמצאות על המסילה והמוצר פגום עוד מהיצור כי דופן אחת עקומה. התקשרנו לעסק וביקשנו שיבוא איש מטעמם לבדוק במה מדובר והם לא מוכנים בטענה כי המוצר נפגם בהובלה ולא כך הדבר. כיצד אוכל לפתור את הבעיה? האם החוק עומד לצידי? בעל העסק טוען שחתמנו שהמוצר בסדר ואנחנו הובלנו ולכן החוק לצידו. אשמח להבהרת החוק בעניין.