חוזה התקשרות עם סמייל
אבי
אבי תבורילפני פסח השנה הוט ניתק קו טלפון של ביתי ללא הודעה מוקדמת וגם הופסק שרות של האינטרנט כתוצאה מכךשל סמייל לאחר ברור עם שני החברות הוט טענה שכרטיס אשראי לא כובד שילמנו ומאחר שהקו נותק באופן שרירותי ומזלזל מהיחס של שרות הלקוחות בהוט לא התחברנו שוב פנינו לסמייל והודענו שהקו מנותק ושנגרם נזק ושאין אינטרנט הם הסכמו לפצות אותנו בסכום של 400 שקל בערך כתוצאה של חיוב כפול יעל מנהלת שרות לקוחות של סמייל אמרה שהחיוב ממשיך גם בידעה שאין קו ניסתי לבקש הקפאה או לחלופין לסיים את ההיתקשרות שאני מוותר על 400ש היא אמרה יש לכם עוד 6 חודשים אין אפשרות אחרת טלפון 0505775927 סמייל זה לבכות