תיקון באחריות של מכשיר אייפוד
לפני חצי שנה רכשנו מכשיר אייפוד בחנות X שילמנו תוספת מחיר עבור הרחבת אחריות משנה לשלוש שנים. בפעם הראשונה שרצינו להטעין את המכשיר נתקלנו בתקלה, המכשיר נמסר לתיקון והוחזר לנו כעבור מספר שבועות עם אותה התקלה. שוב מסרנו את המכשיר לתיקון ומאז עברו כמה חודשים שכל פעם נאמר לנו שהמכשיר תוקן ונשלח אלינו בדואר חזרה. בפעם האחרונה נסענו לחנות שבו קנינו את המכשיר ושם נאמר לנו שהמכשיר אכן לא תקין ונקבל חדש במקומו אבל כרגע אין להם במלאי ותוך שבוע יתקשרו אלינו לקחת מכשיר חדש. מאז עברו שלושה שבועות ועדיין אין להם מכשירים במלאי. מעבר לזה שהמכשיר כלל לא היה אצלינו בשימוש חצי שנה ,גם חצי שנה של אחריות ששילמנו עליה בוזבזה סתם. שאלתי האם אין חוק המחייב טיפול בזמן מסויים? היתכן שימשכו אותנו עם הסיפור הזה חודשים? האם מבחינת חוק, החודשים האלו מגיעים לנו חזרה במסגרת האחריות? תודה מראש לילך