נפגעת נוספת של חברת יוניסל - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • אורה

    נשלח ע"יאורה 19:17, 7 באוגוסט 2011

    אשמח לדעת כיצד ניתן להשתחרר מהחברה זו, שצורפתי לקבל שירותיה ללא הסכמתי? האםניתן לתבוע לבד? מה המס' הטלפון של המועצה לצרכנות? כיצד חברת פלאפון מרשה לדברים כאלה לקרות, האם משתפת פעולה?

    השב
  • 14:13, 6 במרץ 2012

    בחברתנו מספר לא מבוטל של טלפונים ואנו מחוייבים בשרותי התוכן של יוניסל . מעולם לא בקשנו את שרותם וחוייבנו ללא הסכמתינו .
    את החיובים אנו רואים רק עם קבלת החשבון ובינתיים עד לביטול בחברת יוניסל אנו ממשיכים לקבל חיובים .
    כיצד ניתן לעשות משהו על מנת למנוע מחברת יוניסל
    לחייב אותנו .
    בחברת סלקום בקשנו לא לחייב אותנו לוחסום אותנו משרותי התוכן אך לטענתם אין הם יכולים להדוף את החיובים האלה .
    מה לעשות ? כיצד אפשר לתבוע את כספנו חזרה .
    תודה


    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד הראל לפידות

מנהל הפורום: עו"ד הראל לפידות

בעל משק במושב כפר פינס, בוגר אוניברסיטת תל-אביב בפקולטה למשפטים ובפקולטה למינהל עסקים, בעליו של משרד
למידע נוסף

072-3254017 חיוג
הודעה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.