מסך משומש במקום מסך שהיה באחריות - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • אנה

    נשלח ע"יאנה 00:55, 3 במרץ 2012

    שלום רב, התקלקל לי מסך מחשב שעדיין היה במסגרת האחריות אצל היבואן הרשמי. לאחר יותר משבוע במעבדה נאמר לי שהמסך לא ניתן לתיקון ושאני אקבל במקומו מסך אחר - חדש או מחודש. מה שקיבלתי היה מסך משומש מדגם אחר (הסבירו לי בהמשך שאת הדגם שהיה לי אין להם). למיטב הבנתי מוצר מחודש הוא מוצר שעובר בדיקה קפדנית ונארז מחדש, אך מה שקיבלתי היה מוצר משומש לכל דבר, לא ארוז ואף בעל שריטות. האם אמנם בזה שנפטר ממוצר ששרף מי יודע כמה שעות בתצוגה, או איפה שלא היה, מילא היבואן את חובת האחריות שלו כלפי?

    השב
  • 14:51, 12 במרץ 2012

    אנה שלום,

    ע"פ תקנות הגנת הצרכן, אם מדובר במוצר שמחירו מעל 150 ש"ח, היצרן יתקן בעצמו או באמצעות אחר מטעמו, כל קלקול שהתגלה במוצר במהלך תקופת האחריות, בלי תמורה; ואם במסגרת התיקון יש צורך בהחלפה של פריט במוצר, כולו או חלקים ממנו, ההחלפה תבוצע על ידי היצרן בלי תמורה.

    בברכה,

    תגובה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.