מסך משומש במקום מסך שהיה באחריות
שלום רב, התקלקל לי מסך מחשב שעדיין היה במסגרת האחריות אצל היבואן הרשמי. לאחר יותר משבוע במעבדה נאמר לי שהמסך לא ניתן לתיקון ושאני אקבל במקומו מסך אחר - חדש או מחודש. מה שקיבלתי היה מסך משומש מדגם אחר (הסבירו לי בהמשך שאת הדגם שהיה לי אין להם). למיטב הבנתי מוצר מחודש הוא מוצר שעובר בדיקה קפדנית ונארז מחדש, אך מה שקיבלתי היה מוצר משומש לכל דבר, לא ארוז ואף בעל שריטות. האם אמנם בזה שנפטר ממוצר ששרף מי יודע כמה שעות בתצוגה, או איפה שלא היה, מילא היבואן את חובת האחריות שלו כלפי?
אנה שלום, ע"פ תקנות הגנת הצרכן, אם מדובר במוצר שמחירו מעל 150 ש"ח, היצרן יתקן בעצמו או באמצעות אחר מטעמו, כל קלקול שהתגלה במוצר במהלך תקופת האחריות, בלי תמורה; ואם במסגרת התיקון יש צורך בהחלפה של פריט במוצר, כולו או חלקים ממנו, ההחלפה תבוצע על ידי היצרן בלי תמורה. בברכה,