• 26 במרץ 2012

    תקלה במקרר

    שלום רב
    ברשותי מקרר אמקור בן 5 שנים לפני שבוע המקרר התקלקל . פניתי לחברת קריסטל והזמנתי טכנאי
    בבדיקה התברר שלוח הפיקוד ראשי התקלקל וצריך להחליף אותו לאחר יומיים התקשרתי לחברה לברר מה עלה בגורל החלק ומתי הם מתקנים לי את המקרר התברר לי שאין חלקי חילוף למקרר שלי ומהחברה הודיעו לי שאין מה לעשות ואני אאלץ לקנות מקרר חדש
    האם זה תקין או חוקי מצד החברה להתנער מאהחריות שלה ? כיצד עלי לנהוג מבחינה חוקית האם קיים חוק שמגן עלי ממצב כזה שהמקרר שלי שעלה הון הפך להיות כאבן שאין לה הופכין
    תודה מראש על התיחסות
    ניסים עזרן

    26 במרץ 2012
  • 26 במרץ 2012

    תקלה במקרר

    ניסים שלום,

    האם המקרר עדיין באחריות?
    יש לקרוא את תנאי האחריות כדי לדעת האם החברה מתנערת ממך, או לאו.


    בברכה,

    26 במרץ 2012
    • 26 במרץ 2012

      תקלה במקרר

      שלום עו״ד אורנית אני מודה לך על התיחסותך
      המקרר לא באחריות , השאלה האם כאשר נגמרת האחריות אני אמור לדאוג למלאי חלקי חילוף או שמא לחברה יש אחריות כוללת לספק לי חלקי חילוף, קראתי את חוק הגנת הצרכן ושם נאמר במפורש שהחברה צריכה לדאוג למלאי חלקי חילוף למשך 7 שנים מה משמעות הדבר והאם כאשר נגמרת האחריות פג ה גם האחריות של החברה לספק חלקי חילוף
      תודה על התיחסותך
      ניסים

      26 במרץ 2012
      • 31 במרץ 2012

        תקלה במקרר

        אורנית שלום
        שלחתי דרך האתר שלך פירוט של המקרה כפי שביקשת
        אני מודה לך מראש על התיחסותך ומחכה לתשובתך

        31 במרץ 2012
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?