• 17 באפריל 2012

    טיפול בבעית בטוח דירה

    ב10 לאפריל פניתי לבטוח ישיר בקשר לתקלה בשרותים - עד היום (שבוע ימים) לא הגיעו לתקן- כל שיחת טלפון שלי נענית בתשובה "נשתדל בהקדם" - האם יש משהו שאני יכולה לעשות?
    תודה

    17 באפריל 2012
  • 19 באפריל 2012

    טיפול בבעית בטוח דירה

    אתי שלום,

    בקשי לדבר עם מנהל המחלקה/הצוות, ודרשי שיקבעו לך בהקדם מועד שבו יגיע נותן השירות.

    בברכה,

    19 באפריל 2012
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?