טיפול בבעית בטוח דירה - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • אתי ב

    נשלח ע"יאתי ב 15:11, 17 באפריל 2012

    ב10 לאפריל פניתי לבטוח ישיר בקשר לתקלה בשרותים - עד היום (שבוע ימים) לא הגיעו לתקן- כל שיחת טלפון שלי נענית בתשובה "נשתדל בהקדם" - האם יש משהו שאני יכולה לעשות? תודה

    השב
  • 14:06, 19 באפריל 2012

    אתי שלום,

    בקשי לדבר עם מנהל המחלקה/הצוות, ודרשי שיקבעו לך בהקדם מועד שבו יגיע נותן השירות.

    בברכה,

    תגובה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.