ביטול העסקה והחזרת המוצר - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • יצחקי עודד

    נשלח ע"ייצחקי עודד 14:38, 30 באפריל 2012

    חברת איכות לצרכן פנתה אלי בטענה שאני לקוח שלהם וזכאי לקבל מתנה ולשלם רק על המשלוח.נלקחו פרטי כרטיס אשרי ואחר מכן הוצאומוצרים לרכישה כביכול שיש ליזכות לקבל הנחה התענינתי במוצר מעבד מזון וביקשתי לבדוק להשוות מחירים המוכרת אמרה אני שולחת לך בלי לחייב משלוח אם לא תירצה תבטל. למחרת קבלת המשלוח בדקתי השוותי מחירים ואז התקשרתי לביטול העסקה והחזרת המוצר. לאחר מספר ימים הודיעו לי לאן להחזיר וההמוצר הוחזר כאשר דיברו איתי על דמי ביטול והסכמתי לשלם על פי החוק, לאחר מספר ימים במקום לבטל את העסקה הודיעו לי שיש לי זכות בחברה אני היתי עסוק ולא יכולתי לדבר ביקשתי שידברו איתי בפעם מאחרת, לאחר מספר ימים התקשרו וניזו למכור לי דבר אחר וכך העבירו את הזמן של 14 הימים ולאחר מיכן טענו שלא ניתן לבטל את העסקה. המוצר הוחזר לאחר מספר ימים.האם לא ניתן לבטל את העסקה?

    השב
  • 07:16, 29 בספטמבר 2012

    חברת איכות לצרכן עבדו עלינו בעיניים פעמיים בפעם הראשונה הזמנו סירים שהובטח לנו שהם לכל החיים אחרי בישול ראשוני הידית התפרקה הבנו גם לפי איך שהם נראים שלהחזיק כל החיים זה יותר מידי בשבילם ושלחנו חזרה לאיכות לצרכן, הם לא היו מוכנים להחזיר את הכסף כי המוצרים לא הוחזרו באריזתם המקורית, חשבנו שזה לכל החיים אז זרקנו אריזות מי האמין שאחרי בישול ראשון זה יתפרק לנו בידיים. נציג השרות הפך את הכסף שלנו לבן ערובה לא הסכים להחזיר את הכסף ואיכשהו הצליח לשכנע את הורי להזמין טאבלט. טוב טאבלט כזה לא ראיתי מעודי, חברה לא מוכרת גם לא בחניות בחו״ל משהו זול, חובבני בסכום מופקע פשוט עבדו על הורי בצורה הצינית ביותר, עכשיו יש לי את האריזה המקורית ולא עברו 14 ימי עסקים ואני רוצה להחזיר את הבדיחה הזאת שהם לא יתביישו וקראו לזה טאבלט וגבו מחיר מופקע ולא הגיוני, עכשיו נכנסתי לבעיה איתם שאני מקווה שיהיה לי קל ומהיר לצאת ממנה, הם התחייבו למחיר הנמוך בארץ, הצלחנו במקרה למצוא ספק אחד שמוכר את זה ביותר זול, אני רוצה להגיד להם גם את ומקווה שיחזירו לי את הכסף, מה לדעתכם עלי לעשות ולהגיד על מנת לקבל גם את ההחזר על הסירים שאומנם הוחזרו ללא אריזתם אבל הובטח לכל החיים והתפרק אחרי בידול מה גם שהסירים היו נראים באיכות ירודה ומטה. אשמח לטיפים ועיצות איך לנהוג עם השפלים האלה.
    תודה

    תגובה
  • 08:52, 17 באוקטובר 2012

    שרית שלום,לטענתך כבר כשקיבלת את הסירים הבנת (לדבריך) שהם לא לכל החיים, כבר אז ולפני השמוש בהם היית צריכה ליצור איתנו קשר והעניין היה מטופל במיידי (כנהוג אצלנו). לעומת זאת את העדפת להשתמש בסירים ולהתלונן אחר כך. חברתינו, שהשירות ללקוח הינו המעלה הראשונה המאפיינת אותה נהגה בך לפנים משורת הדין ובמקום לתקן את הפגם בידית (דבר שיכול לקרות לכל מוצר בכל חברה שהיא בארץ ובעולם) איפשרה לך להחליף את המוצר במוצר אחר ע"פ בחירתך. יש לדעת כי הן ע"פ הנהוג בארץ ובעולם וכן ע"פ כל חוק, מוצר שנעשה בו שימוש לא ניתן להחזירו ו/או לקבל זיכוי בעבורו, ואם נמצא בו פגם כפי שהיה( לטענתך )הדרישה היחידה שיכולה לבוא מהלקוח היא תיקון המוצר ותו' לא. אני מזמין אותך להמשיך ולהנות מהשירות ומן המוצרים האיכותיים שחברתינו מציעה לקהל לקוחותינו.

    תגובה
  • 17:44, 19 במאי 2013

    חברת איכות לצרכן מפקיעה מחירים מתישה ומקשה על החזרת מוצר . רוני בשרות ניתקה לי בפנים הם משקרים על נקודות ועל מתנה ומפקיעים מחירים .

    תגובה
  • 12:52, 21 במאי 2013

    אבי בן ה-90 חי בדיור מוגן. מידי פעם מתקשרים אליו מאיכות לצרכן ומצליחים למכור לו מוצר אלקטרוני כלשהו. בני המשפחה הרגישו בכך רק כשראינו חבילות לא ברורות בסלון שלו וסכומים של אלפי שקלים שיורדים לו מחשבון הבנק שלו.
    המקרה האחרון קרה ב-8 במאי. לפני יומיים פניתי לשרות של איכות לצרכן כדי להוציא את אבי מרשימת הלקוחות וכדי להחזיר את המוצרים, בהתאם לחוק. שלחתי להם פקס ובררתי בשירות שקבלו אותו.
    בקשר לתהליך החזרת המוצר -- נאמר לי שיש להם מחלקה שעוסקת בזה והם אמורים לחזור אלי תוך 48 שעות אבל לא חזרו עדיין.
    האם גם אני קורבן להתשה?

    תגובה
  • 23:01, 29 ביוני 2013

    נציגה מ איכות לצרכן התקשרה להציע לי מסחטת פירות וסירבתי וניתקתי את השיחה ולאחר שבוע התקשרו אליי מהדואר להודיע לי שהחבילה הגיעה , ומסתבר שהיא אישרה את העסקה ופרטי האשראי שלי היו אצלהם מעיסקה קודמת שביצעתי , בפניה אליהם אני לא מוצא מענה וחברת האשראי לא מבטלים את העיסקה ופתחו בירור ועבר חודש מאז ואני לא יודיע מה לעשות.!!!!

    תגובה
  • 21:03, 16 בדצמבר 2013

    היי
    אני קניתי מאיכות לצרכן מחשב נייד מעולה היה לי בעיה איך להשתמש אתו והתקשרתי לשרות לקוחות ודיברתי עם רוני והיא נתנה לי שירות מעולה האמת דבר אחד אני יכול לומר לכם מכל החברות שקימים בשוק זה החברה הכי טובה באיכות המוצרים בנאמנות ללקוחות ובשירות הכי טוב אז כל מי שרכש או רוצה לרכוש אני אישית ממליץ רק על החברה הזאת בהצלחה לכולם

    תגובה
  • 10:33, 19 בינואר 2014

    פניתי לאיכות לצרכן לגבי מוצר שלא התאים לי, לשימחתי הם עזרו לי למצוא מוצר מתאים אחר וזיכו אותי בהתאם, תודה לכם,

    תגובה
  • 15:40, 13 באוגוסט 2014

    מכרו לאמא שלי , אשה בת 82 , טאבלט ממותג אנונימי בשם PRISMA , במחיר 2,268 ש"ח , מחיר שבו ניתן לקנות טאבלטים של אפל , סמסונג ומותגים אחרים עם ספספיקציות גבוהות בהרבה לעוד לקבל עודף .. אין בושה

    תגובה
  • 15:26, 12 בינואר 2015

    קניתי מוצר מאיכות לצרכן ולא הייתי ממש מרוצה ממנו התקשרתי אליהם לבקש עזרה ( מכיוון שפתחתי את המוצר) והם החליפו לי למוצר אחר בלי בעיה ואפילו זיכוי אותי על ההפרש.

    תגובה
  • 12:13, 25 במאי 2015

    חברה של שקרנים ורמאים ! גונבים מלקוחות שקרנים !!!!!!!

    תגובה
  • 08:38, 17 באוקטובר 2012

    הלקוח החזיר את המוצר וקיבל זיכוי כספי ע"פ חוק, לכן טענותיו מופרכות.
    כל לקוח אשר קונה באיכות לצרכן מקבל טופס ובו רשומים כל פרטי החזרת המוצר על כל אופניו.
    איכות לצרכן ידועה כחברה הנותנת שירות איכותי ומקצועי ומלווה לכל אורך הדרך ולראיה, הלקוחות הרבים החוזרים ביוזמתם ע"מ לשאול או להתעניין במוצרים נוספים המגיעים למדפינו אחת לשבוע ע"מ לרוכשם. איכות לצרכן תמשיך לספק איכות לצרכן מידי יום ביומו.

    תגובה
  • 12:14, 19 במרץ 2015

    לי קרה בדיוק דבר כזה השבוע התקשרו אליי אמרו שיש לי מלא נקודות בכרטיס אתה יכול לנצל את זה אז הציעות לי מיקסר משולב וכו׳ היא אמרה שאני לא משלם על זה שקל פתאום בבנק אני מגלה שחייבו אותי ב1299 שקל התקשרתי שאלתי מה פשר הדבר היא אמרה שזה רק חלק מהכסף וכל השאר אני צריך לשלם בחיי זו הילה לתביעה שאלתי מה זה צריך להיות? עכשיו הם אומרים שהם בודקים בהקלטות.
    אסור אבל אסור להביא את כרטיס האשראי בטלפון השם ירחם בושה וחרפה צריכים לתבוע אותם, להתאגד כולנו!

    תגובה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.