רכישת מוצר חשמלי לא תקין - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • גנון יפה

    נשלח ע"יגנון יפה 14:36, 28 במאי 2012

    ב- 10/03/12 רכשתי כיריים קרמיות מרשת א.ל.מ ב"ש. כאשר השתמשתי בהם בפעם הראשונה גיליתי שהם לא תקינות, קרי, אינן מבשלות כראוי.הטכנאי טען שתופעה זו מתרחשת מכיוון שלכיריים אין מספיק איורור בין השיש לבין תקרת ארון המטבח שמתחתיו(במקום זה היו מותקנות כיריים כרמיות קודמות איתם עבדנו 15 שנים ללא שום תקלה), והמליץ לנסר את תקרת הארון, עשינו כדבריו. הזמנו נגר אשר ביצע את העבודה. לאחר הפעלה המחודשת , נוכחנו לדעת שדבר לא השתנה בכיריים . הלהבות דולקות בעוצמה סבירה לפרק זמן (שעה עד שעה וחצי) ואח"כ עוצמת הכירה דועכת עד כיבוי של הכירה לפרק זמן ארוך וחוזר חלילה . זה לא מאפשר בישול תקין כנדרש. הכיריים נלקחו למעבדה וקיבלמו תשובה כי הכיריים תקינות וכי מנהל תחנת השרות יבוא להתקינם ולהדריך אותנו א. עד היום טרם קיבלנו את הכיריים בחזרה(עברו חודשיים וחצי מיום הרכישהועדיין לא השתמשנו בכיריים) ב. מנהל השרות אמר שיגיע ב-28/05/12 בין השעות 10-14 . לא הלכתי לעבודה והמתנתי לו, אך הוא לא הגיע ולא הודיע על כך 3. האם אני לא זכאית לכיריים חלופיות? רכשתי את המוצר בכסף רב לפני חודשיים וחצי וטרם השתמשתי בו....איפה הצדק? תודה מראש יפה גנון

    השב
  • 11:18, 30 במאי 2012

    יפה שלום,

    הצטערנו לשמוע על חוויית השירות כפי שעולה מהודעתך.
    א.ל.מ עושה מאמץ רב כדי שלקוחותיה יקבלו את השירות הטוב ביותר, גם במקרים כאלה ונשמח לבדוק כיצד נוכל לעזור
    אנא, שלחי את פרטי ההתקשרות שלך למייל הבא ונציג ייצור איתך קשר בהקדם- service@alm.co.il

    בברכה,

    צוות שירות לקוחות Online, א.ל.מ

    תגובה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.