אכזבה גדולה מחברת YES - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • רונית

    נשלח ע"ירונית 11:18, 17 ביולי 2012

    הייתי מחוברת לחברת יס כמעט 11 שנים ובאמת שלא היו לי תלונות למעט המחיר היקר שהם גובים. לפני כמה חודשים החלטתי להתנתק מחברת יס ואז החלו הצרות. קודם כל הם חייבו אותי על 1190 ש"ח בחשבון ללא ידיעתי (לאחר כמה חודשים שכבר הייתי מנותקת) ושלחו לי את הקבלה על הגבייה רק לאחר שבוע. בעבר אני החזרתי לחברה ממיר ישן ובמקומו נתנו לי ממיר של יס מקס. כיום הם טוענים שהם לא לקחו את הממיר הישן ולכן חייבו אותי עליו + שלט + סרטים שהם טוענים שהזמנתי עוד משנת 2005-2008 ושהיום אנחנו בשנת 2012. פשוט חצופים לא יאמן. עברו הרבה שנים מאז ואין לי שום אסמכתא לכך שהממיר הוחזר. וגם מה יש לי לעשות עם ממיר ישן שבמקומו קבלתי ממיר חדש. איפה אני אשים אותו על הראש שלי?????בקיצור מה עושים????אכזבה אכזבה

    השב
  • 20:28, 29 ביולי 2012

    הייתי מנויה ליס לפחות 8 שנים, התנתקתי במרץ. יס באו לקחת ממיר רק במאי וחייבו אותנו על חודשיים + אחרי חודש שכבר לא הייתי מנויה שלהם חייבו כרטיס אשראי על סרט שכאילו הזצמתי בשנת 2006 !!! איך זה יכול להיות אם כל השנים הם חייבו אוטומתי את כרטיס אשראי? אותו סיפןר גם עם שלט - במהלך השנים שלטים התקלקלו והחלפתי אותם תמורה 80=90 ש"ח בסניף דואר , עכשיו יס דרשו להחזיר שלט למרות ששילמתי עבורו בדואר סניף וזה אמור להיות שלי , לא ? תודה מראש על התשובה

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד הראל לפידות

מנהל הפורום: עו"ד הראל לפידות

בעל משק במושב כפר פינס, בוגר אוניברסיטת תל-אביב בפקולטה למשפטים ובפקולטה למינהל עסקים, בעליו של משרד
למידע נוסף

072-3254017 חיוג
הודעה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.